מצמרר: המשפט שלחש הגר"ע יוסף לניצולת שמחזיק אותה מול כל הקשיים

הוא ככה דיבר בשקט ואמר… 'את יודעת? רות המואבייה זכתה להביא את דוד והמשיח כי החזיקה מעמד מול כל הניסיונות… בכל פעם שקשה לך תזכרי ברות, ותזכי לילדים צדיקים'".

הליווי והתמיכה יוצאי הדופן שהעניק מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף זצ"ל לפעילות ההצלה מערבים יכולה לפרנס ספר עב כרס. במשך עשרות שנים הרב עודד, תמך ואף יצא בעצמו לפעילות ברחבי הארץ.

בשנים האחרונות לחייו, כמעט מידי שנה הוא קיבל במעונו עשרות מניצולות יד לאחים מכפרים ערביים שהגיעו להתברך עם ילדיהן הרכים. הרב חיזק אותן בדרכן החדשה, אל מול הקשיים העומדים לפתחן והעניק תשומת לב גדולה במיוחד לילדים הקטנים שרק עתה גילו את יהדותם.

בראיון מרגש וראשון מסוגו שמתפרסם היום לראשונה מעידה מ', ניצולת כי הדברים שהשמיע הרב באוזניה, על הכוח שיש לה לעמוד מול הניסיונות, מחזיק אותה כבר שנים רבות,

"זה מצב של חוסר אונים" היא מעידה בסרטון. "בלי אוויר, אני נלחמת על הילדים בבתי המשפט, רועדת מפחד בכל רגע מהבחור והחברים שלו… חיה בדירת מסתור ופתאום לרב יש משהו אישי להגיד לך… והוא כזה גדול… ואני מה… אין אין… הוא ככה דיבר בשקט ואמר… 'את יודעת? רות המואבייה זכתה להביא את דוד והמשיח כי החזיקה מעמד מול כל הניסיונות… בכל פעם שקשה לך תזכרי ברות, ותזכי לילדים צדיקים'".

הדברים האלו שיצאו מעומק ליבו של הרב נסכו במ' כוח תמידי. "הבנתי שיש לי כוח מיוחד כמו שהיה לרות לעמוד בגבורה, וזה מחזיק אותי עד היום. זה נותן לי את ההשראה להמשיך ולהתמודד, להסתכל קדימה ולדעת שאני יכולה להתגבר על הכול".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *