"מצעד הדגלים מחר בשער שכם זו טעות"

שר הבריאות ניצן הורוביץ (מרצ) תקף בחריפות את צעדת הדגלים שמתוכננת למחר וכינה אותה פרובוקציה, זאת בשל המסלול שיעבור דרך שער שכם אל הכותל המערבי.

שר הבריאות ניצן הורוביץ (מרצ) תקף בחריפות את צעדת הדגלים שמתוכננת לעבור מחר בשער שכם וכינה אותה פרובוקציה,


"זאת טעות, מצעד הדגלים מחר בשער שכם זו טעות", אמר הורוביץ בראיון לערוץ 12. "אני חבר בממשלה – היא מאוד חשובה לי, ויחד עם זאת גם אני אומר את דעתי ואמרתי גם לחבריי בממשלה – לא צריך לקיים את צעדת הדגלים במתכונת הזאת. זה מתכון לבעיות. אפשר להעביר אותו בתוואי אחר, לא יקרה שום דבר, וחבל לעשות את הפרובוקציעה הזאת בזמן כל כך רגיש. לדעתי זאת טעות ולא צריך לעשות את זה".

השר התייחס גם להתנגדות של חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי לתמוך בחוק "ממדים ללימודים" . "הממשלה הזאת היא ממשלה היסטורית", טען. "בפעם הראשונה מאז קום המדינה יש בה מפלגה ערבית, זה לא דבר של מה בכך. אני הבאתי את מרצ להישג אדיר והכנסתי אותה לממשלה אחרי 20 שנה ויש לנו תפקידי מפתח. אני רוצה, וזה כל המאמץ שהשקעתי בשבוע האחרון, לשמור על הממשלה ההיסטורית הזאת ואני עושה הכול כדי לשמור על הקואליציה. אני שמח שהמשבר הזה מאחורינו ושבסופו של דבר היא מצליחה לתפקד. כי בכל יום שהממשלה שלנו מצליחה – אז בן גביר, נתניהו וליצמן מחכים בצד. מחכים בחוץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *