מקומם: מנהל מתנ"ס באלעד התיז מים לעבר נשים חרדיות

ברשת רץ סרטון מאלעד בו נראה מנהל מתנ"ס מתיז מים על נשים שבאו להקרנה סרטה של היוצרת טלי אברהמי.

ברשת רץ סרטון מאלעד בו נראה מנהל מתנ"ס מתיז מים על נשים שבאו להקרנה סרטה של היוצרת טלי אברהמי.

עיתונאים רבים קראו לפטר את האחראי על התנהגותו האלימה כלפי הנשים. "כל תגובה של עיריית אלעד לא תתקבל, הם היו צריכים להפסיק את המופע ולשלוח את כולם הביתה, ולתכנן טוב יותר מופע חלופי בצורה מסודרת ביום אחר. לא פלא שהגר"ח קנייבסקי לא רוצה להיכנס לעיר הזאת. תתביישו, נשים וילדים הם לא עציצים בגינה ציבורית", צייץ העיתונאי החרדי יענקי פרבר.

(תיעוד מתוך הטוויטר של ישראל פריי לפי תיקון חוק זכויות יוצרים סעיף 48א. למי ששייך הסרטון ורוצה קרדיט מוזמן לפנות לאתר)


"איזה ביזיון. נשים מאלעד הגיעו הלילה למופע חנוכה במתנ"ס העירוני. הכרטיסים נגמרו, נוצר עומס, אחד המארגנים החליט לפזר אותן עם, תחזיקו חזק, זרנוק מים. ביזיון.", צייץ העיתונאי ישראל פריי.

מנכל העירייה מסר בתגובה: "הייתה שם סיטואציה של סכנת נפשות. ילדות קטנות נמחצו כאשר כ-1500 עד אלפיים נשים מוחצות אותם ולא נשמעות לקריאות לזוז אחורה. בתור אחראי במקום הוא קיבל החלטה שתכלס הצליחה להזיז את הקהל אחורה ולשחרר לחץ. נכון, זה לא נראה טוב אבל אף אחד מאיתנו לא עמד שם בסיטואציה הזאת. ברוך השם שזה הסתיים בלי פצועים חלילה.".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא יודע עם בעד או נגד

    תכלס ה' יודע אם עשה זאת מתוך שנאה או מתוך ראייה כוללת של אסון מירון תכלס בינינו הציבור קצת בעייתי בנוגע להנחיות שמבקשות להצטופף מישהו עלה פה פעם בקו אחד מכיוון הכותל אשכרה על זה נאמר רק החזק שורד מלחמת חורמה

    בן |
    הגב
  2. עוד חילול ה' עוד נבלה עם כיפה בושהההההההההה שבנותיך ואשתך ככה אמן

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב