מקורבי גנץ טוענים "את נתניהו מעניינת רק הרוטציה" – בליכוד מכחישים "הבלוק בימין יציב"

היום שאחרי הפגישה המרתקת בין גנץ, נתניהו ונשיא המדינה, מייצר כותרות מעניינות ובעיקר דיס אינפורמציה מצד המפלגות הגדולות, במטרה לייצר מרווח תמרון במידה והשיחות יתפוצצו

הבוקר פורסם בחדשות 'כאן' כי "מקורבים לגנץ אומרים שיש הבדל בין הודעת נתניהו אחרי הפגישה אתמול, על כך שהוא מנהל מו"מ מטעם כל בלוק הימין להתנהלותו בשטח. לטענתם, במעשיו הוא נראה כמי שמנהל מגעים מטעם הליכוד בלבד".

בליכוד מיהרו להגיב לדברים ובהודעה שהופצה מטעם המפלגה נאמר "הליכוד שב ומבהיר, כפי שראש הממשלה אמר לנשיא ריבלין וליו״ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, בפגישתם אמש, השר יריב לוין ייצג במו"מ מול נציג כחול לבן את כלל מפלגות גוש הימין ולא רק את הליכוד. התדרוכים הכוזבים בתקשורת מטרתם לזרוע פירוד במחנה הימין ולהכשיל את המאמצים להקמת ממשלת האחדות".

בתוך כך, גורם בכחול לבן אמר הבוקר לעיתון 'מעריב' כי "נתניהו החליט כבר ללכת לבחירות. הוא יעשה הכל בשביל זה.צריך להבין כי הוא התחיל את מערכת הבחירות ומנסה לגרום לזה להיראות כאילו הוא ובני גנץ בסך הכל רבו על השאלה מי ראשון ברוטציה. זה לא המצב. אף אחד לא בדיון הזה. אותנו מעניין לעשות שינוי. לא עשינו את כל הדרך הזו בשביל לשבת בממשלת שיתוק אלא כדי שיהיו פה נישואין אזרחיים ולימודי מתמטיקה ואנגלית וביטול חוק המרכולים ומתווה הכותל וממשלה שבה לאף אחד אין כתבי אישום ולא מחלקת מיליארדים שוחד פוליטי. נתניהו אפילו לא מסוגל להבין את זה כי הוא בשלב בחייו שהכל נראה לו משחק פוליטי. בקיצור, אם הליכוד לא ישלח אותו הביתה, יהיו עוד בחירות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *