מקורבי נתניהו: "הוא השלים כבר עם ממשלת השינוי"

בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודו הערב לחדשות 13 כי הוא השלים עם העובדה כי ממשלת השינוי תקום, "נפיל אותה מהאופוזיציה", הבטיחו.

בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודו הערב לחדשות 13 כי הוא השלים עם העובדה כי ממשלת השינוי תקום, "נפיל אותה מהאופוזיציה", הבטיחו.

בפרסומים ברשתות החברתיות של הליכוד הודו הערב כי העברת השלטון תעשה באופן מסודר.

בתוך כך, עדיין קיימות מחלוקות בגוש השינוי בנוגע להסכמים הקואליציוניים, שאף מעכבות את החתימה עליהם. אך ההערכות שמחר כולם יחתמו עליהם.

גם מול יו"ר רע"ם מנסור עבאס, יש מחלוקות. לטענת עבאס, הוא עשה ויתורים מול הציבור הערבי כדי להיכנס לקואליציה. מנגד, מתוצאות סקר שהזמין עולה כי הציבור הערבי תומך בכניסתו לממשלה, כאשר 65% מהנשאלים סיפרו כי הם בעד המהלך, ואילו רק 33% התנגדו.

על פי הדיווח של אפרת פינקל בערוץ 20 בשעה זו נערכת בירושלים פגישה בין פוליטיקאים בכירים מהליכוד, תקווה חדשה וש״ס בניסיון אחרון למנוע את הקמת הממשלה.

בפגישה החשאית נוכחים: ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו״ר הכנסת יריב לוין, זאב אלקין והשר דרעי. בפגישה עולה ההצעה כי סער יכהן ראשון ברוטציה.

בימים האחרונים פורסם שבתקווה חדשה לא אוהבים את העמדות השמאליות של מרצ והעבודה, והם מתקשים להגיע לסיכומים אחרונים.

גם ‏יו״ר כחול לבן גנץ טוען בשיחת זום עם פעילי מפלגתו טוען כי עדיין הוא מקבל הצעות מנתניהו לכהן ראשון כראש ממשלה: ״אני קיבלתי הצעה לכהן כראש ממשלה כבר ביום ראשון בבוקר, לפני שעתיים כשהייתי בדרך לכאן. אני מקבל הצעות כאלה בכל יום״ .

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *