מקלב הרגיז את הש"סניקים – מלכיאלי הלם

ח"כ אורי מקלב התייחס בסיור בקריית מלאכי לאמירה של דרעי שכולם מצביעים לא המוצא שלהם ואמר: הציבור אינו מצביע כהצבעה עדתית אלא על פי הוראתם וברכתם של גדולי ישראל. מלכיאלי לא נותר חייב

 

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב הגיע הבוקר לקריית מלאכי חלק מהערכות דגל התורה לקראת הבחירות הארציות המתקרבות, מקלב נועד עם נציג דגל התורה בעיר שלמה מלכה ועם פעילי דגל התורה המקומיים בכדי להגדיל את כוחה הקיים של דגל התורה בעיר לקראת הבחירות.

מקלב עקץ את דרעי ואמר כי מוכח שהציבור אינו מצביע כהצבעה עדתית אלא על פי הוראתם וברכתם של גדולי ישראל, דבר זה בולט במערכת הבחירות והציבור רוצה לחזק את הנציגות שלו, הציבור כאן מעריך את נציגי יהדות התורה ויהיה כאן גידול ניכור בתוצאות הבחירות.

ח״כ מיכאל מלכיאלי מסר בתגובה לדברי ח"כ מקלב מקריית מלאכי – ״אולי לא שמעת אך כדאי שתפנים שליהדות הספרדית יש הנהגה ברורה של גדו״י תחת הנהגתו של ראש הישיבה חכם שלום כהן. הציבור הספרדי ללא יוצא מהכלל שומע להוראתו של חכם שלום ומועצת החכמים ומצביע לש״ס״.

 

 

עוד קודם לכם נועדו חבר הכנסת אורי מקלב בלשכת ראש העיר יחד עם נציג דגל התורה הרב שלמה מלכה וראש העיר מר אליהו זוהר במטרה לעמוד אחר התפתחות הקהילה החרדית והתורנית במקום, בפגישתם העלה ח"כ מקלב את צרכי הקהילה החרדית בעיר תוך שראש העיר מבטיח לסייע ככל יכולתו לציבור בני התורה בעיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *