מקלב לבנט ולפיד על ההחמרה: "אתם צריכים לבקש סליחה מנתניהו". האזינו

ח"כ מקלב לגלסנר במהדורה המרכזית ב"קול ברמה": "אני לא חושב שיהיה סגר, יעשו כל מיני הגבלות אבל לא יקראו לזה סגר. אם הממשלה תקבל החלטה על סגר בחגים, אנחנו נצטרך להקשיב לה" • האזינו לראיון המלא

חבר הכנסת, אורי מקלב, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “גלעד קריב נדבק היום בקורונה, אבל אין חשש שחבר כנסת חרדי נדבק ממנו. כולם תקפו את הממשלה הקודמת על ההתמודדות עם הקורונה, אני חושב שראשי הממשלה צריכים להגיע ולבקש סליחה מנתניהו”.

עוד ממקלב לגלסנר במהדורה המרכזית: “אני לא חושב שיהיה סגר, יעשו כל מיני הגבלות אבל לא יקראו לזה סגר. אם הממשלה תקבל החלטה על סגר בחגים, אנחנו נצטרך להקשיב לה”.
חבר הכנסת, אורי מקלב, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “הממשלה היא חצי אנרכיסטית, גם ישראל ביתנו וגם תקווה חדשה מתנהגים כמו מכחישי קורונה
הסיבה שהם לא מצליחים להילחם בנגיף כי הם לא מאמינים בקורונה. אנחנו משלמים היום על הכשלים של מנהיגי הממשלה”.

עוד ממקלב לגלסנר במהדורה המרכזית: “תקציב הישיבות הוא רק חלק מכל התקציב. בנוסף, התקציב הקרוב לא יהיה כמו תקציב שאנחנו היינו מעבירים. אנחנו לא לא נצביע בעד הסעיפים של תקציב הישיבות כי אנחנו מסתכלים על הכל כמקשה אחת”.

ח״כ מקלב לגלסנר במהדורה: “יש אכיפה בררנית של המשטרה מול הציבור החרדי. הציבור שלנו נצרב בתודעה כאילו הוא האחראי לתחלואה”.

האזינו לראיון המלא

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *