מרגי תוקף את יהדות התורה: "מנסים לשחק במגרש שלנו"

ח"כ מרגי תוקף את יהדות התורה "מנסים לשחק במגרש שלנו, אל תדאגו לנו ש"ס חזקה"

 

חה"כ יעקב מרגי – יו"ר ועדת החינוך התייחס בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל לכנס של התנועה בבתים ואמר כי  "ש"ס היא המפלגה היחידה מאז היווסדה שישבה בנאמנות מוחלטת עם כל קואליציה, "שס מעולם לא הקדימה בחירות, לא הפילה ממשלה, לא הלכנו אחרי גחמות. ליברמן הקדים את הבחירות על כל מיני ויכוחים בתוך הממשלה. קדנציה קודמת כששס ישבה באופוזיציה ו"האחים" רבו בינהם והגננת הייתה צריכה ליישב את הסכסוך".

מרגי חידד את המסר של דרעי בעניין נתניהו ואמר "שס שותפה נאמנה – מי שמצביע שס מקבל גם את הערכים של שס וגם את נתניהו"

יו"ר ועדת החינוך טען כי "אם שרי הממשלה לדורותיהם היו יודעים להתנהל בממלכתיות ולחלק את העוגה לכלל האוכלוסייה ללא הבדלים או קיפוח אז נקבל כל מה שנרצה בלי פוליטיקה, אך לא יתכן כי את הכספים הקואלציוניים של שס אנו משקיעים במקוואות ובתי כנסת ובפעילות תרבות תורנית יהודית, אולם אין אנו מקבלים את חלקנו היחסי בהשוואה לחלקנו באוכלוסייה."

מרגי סיים ותקף את יהדות התורה "כאשר מפלגה מנסה לשחק לך בתוך המגרש שלך במניפולציות שונות, בתככים שונים, אזי יו"ר התנועה מחוייב לומר 'אשכנזים יצביעו להם – ספרדים שיצביעו לנו – אל תדאגו לנו ש"ס חזקה ונביא את מיטב המנדטים שלנו, אם תרצו לשתף פעולה בשמחה אחרי הבחירות', ככל שיש מתח בימין אזי נוכל להריץ יותר מצביעים לקלפי ביום הבחירות"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הם שקרנים, כי

    הם שקרנים מועדים. לא נשכח איך ש"ס שיקרו בבחירות 1992, כשדרעי הצהיר שוב ושוב שילכו רק עם הימין, ובסוף חברו לרבין והביאו את אסון אוסלו לעולם.

    ואיך שדרעי לא מפםסיק לפמפם על החובה לשמוע לקול "מרן", בעוד שהוא איים בשעתו שאם הרב עובדיה לא יחזירו להנהגת ש"ס הוא כבר מתארגן להקמת מפלגה חדשה שתתחרה בו.
    ולא נשכח את צוריאל קריספל שעתר נגד מועמד הרב עובדיה באלעד. והרשימה ארוכה.

    מיכה |
    הגב