מרגש את הרשת: זה מה שכתב ענק הפופ על הרב לאו שסידר לו קידושין

"כבוד ענק נפל היום בחלקי לפגוש את הרב הראשי לישראל – הרב דוד לאו. אדם עניו וקסום שעשה הכל כדי לגרום לי להוריד לחצים אחרונים לקראת החתונה. איזה חיזוק! וואו"

לאחר שנפגש עם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו בפוסט מרגש ברשתות החברתיות, תיאר ענק הזמר החילוני סטטיק את רחשי לבו ותחושותיו כך: "כבוד ענק נפל היום בחלקי לפגוש את הרב הראשי לישראל – הרב דוד לאו. אדם עניו וקסום שעשה הכל כדי לגרום לי ולשריתוש להוריד לחצים אחרונים לקראת החתונה. איזה חיזוק! וואו", סיכם הזמר.

מדובר במפגש עוצמתי מבחינתו, שכן הוא חותם בסימן קריאה את הפוסט שהעלה הזמר בחודש ספטמבר האחרון, בו סיפר על התחושות המעורבות שעלו בו, כשהתבקש להוכיח את יהדותו. אז כתב את הפוסט הבא: "אתמול שמעתי מילים שלא שמעתי בחיי. בפעם הראשונה, הנושא שהכי כואב לי וקשה לי בעולם נחשף מתחת לאדמה, עמוק עמוק, איפה שקברתי אותו בליבי. נושא כל כך רגיש וכואב שאני כבר מבחוץ אדיש אליו כמערכת הגנה. כן, נכון, האימוץ.

פתאום נהיה אישיו לקראת החתונה. פתאום היהדות הזו שלי, הזהות שלי, הייתה מוטלת בספק. אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שאולי כל מה שגדלת עליו הוא לא נכון, אולי כל מה שאתה יודע הוא אשליה. ראיתי שחור. ראיתי כל כך שחור שלא היה אכפת לי יותר כלום. למזלי, הודות למאמצים מרובים בעיקר של המנהלים שלי, חפירות ארכיאולוגיות באמת, חזרה לי הנשימה. חזרה לי הנשמה. רשמית, יהודי לכל דבר", סיכם.

בתוך כך, רק לפני כמה שעות באירוע שנערך באולם אירועים יוקרתי 'קאי' בעמק חפר סטטיק נישא לבת זוגו שרית פולק, באירוע השתתפו בני המשפחה וחברים מתעשיית המוזיקה בישראל.

בסידור חופה וקידושין כובד הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו. בתפקיד העדים היו חברו הטוב רב הסלבס מרדכי חסידים ואברך נוסף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *