"מרוקאי זבל": דרעי יוצא להגנת אבישי בן חיים

אמש בהפגנת השמאל קרא אחד המפגינים לעיתונאי אבישי בן חיים "מרוקאי זבל", דרעי יצא להגנתו

אמש בהפגנת השמאל קרא אחד המפגינים לעיתונאי אבישי בן חיים "מרוקאי זבל", בן חיים נפגע מאוד מהקריאה וכתב בטוויטר: "הרבה צעקות איומות ומאיימות ספגתי אתמול. אבל רק זו הגזענית דקרה אותי ממש בנשמה".

שר הפנים אריה דרעי, שמיודד עם בן חיים הגיב בטויטר: "‏אבישי בן חיים יכול להיות ד״ר באוניברסיטה, סגן אלוף ביחידה קרבית בצה״ל, עיתונאי מוערך, אבל עבור אנשים בחברה הישראלית הוא נשאר ״מרוקאי זבל״ רק בשל מוצאו. לא נוריד יותר את הראש מול אמירות כאלה. כל מי שקילל אותך שילך כפרה עליך. אנחנו מרוקאים גאים!"

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. צועד אחורה

    איש משכיל ששם לעצמו מטרה להנציח את חווית הקיפוח כקרדום לחצוב בו. במקום לעודד את בני העדה להשכיל ולצאת מתסכולי העבר הרחוק אל עתיד אחר, מקבע אותם בעוניים הגשמי והרוחני.

    אזרחית |
    הגב
  2. הקוקו הזה הוא מרוקאי וזה לא עזר לו להסתיר הדפקטים שלו

    כי הוא דפוק. היחצן של מכלוף

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. אם מכלוף ככ גאה במרוקאיות שלו אז שיסביר למה 99 אחוז מהמשתכנזים מרוקאים

    מכלוף ובני ביתו גם כולם נשוכנסים ספרדים נחיתים שמתים על בלונד ועיניים כחולות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. עצם זה שלא שמים פססס לזבל הגזעני של הערב רב מארופה .זה עצמו בעייה

    תמיד אלו שסבלו מאות שנים בארופה מגזענות . היום עושים זאת לבני דודיהם הספרדים וזה כלל אצל החרדים ששם. רוצים הפרדה מגיל אפס. כי המנטליות שונה. ולא מסוגלים להכיל מי שלא כמוהם. וזו תורת הגזע .על רגל אחת. שהיא מחלת נפש מאוסה לכל דבר. רק שהבעייה שהחצופים הללו . לא עושים מוסדות מכספם אלא מכסף ציבורי.כי אין לאברכים מהסוג הזה כסף.ותורתם על חשבון אחרים . וכבר בפרקי אבות כתוב על זה הרבה כלל הרמבם וכו

    בני הפרנק |
    הגב