מרן הגר"מ מאזוז: "חייבים להתחסן בחיסון השלישי"

הגר"מ אמר: "חובה להתחסן בחיסון שלישי נגד הקורונה. את החיסון הזה חייבים לעשות. החיסון הזה הוא לא בא סתם, הוא בא מהשמיים.

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, קרא לכל הציבור בשיעורו השבועי להתחסן בחיסון הבוסר נגד מגפת הקורונה דלתא.

הגר"מ אמר: "חובה להתחסן בחיסון שלישי נגד הקורונה. את החיסון הזה חייבים לעשות. החיסון הזה הוא לא בא סתם, הוא בא מהשמיים.

הקדוש ברוך הוא נתן חכמה בלב בני אדם שימצאו חיסון. החיסון הראשון והשני, ועכשיו השלישי. כל שבידינו לעשות, אנחנו עושים".

קריאות להתחסן בחיסון הבוסטר גם בגור: הפרשן הבכיר של "קול ברמה" ישראל כהן מדווח: כי לאחר שנמנעו עד כה מחיסון צעירים, כעת, הוראה חד משמעית בחסידות גור באמצעות היועץ הרפואי יעקב שקול לכלל החסידים לצאת ולהתחסן מגיל 12 ומעלה וכן למבוגרים בחיסון שלישי.

בתוך כך, פרופ' גילי רגב יוחאי, מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים בשיבא אמרה בראיון ל'גומרים הולכים' כי יש ירידה במספר החולים הקשים. "אנו רואים תחילה של ירידה במדד החולים הקשים וזה מעודד." עם זאת, בימה האחרונה נפטרו 33 בני אדם מהנגיף, אותם 33 שהיו קודם חולים קשים.

פרופ' ערן סגל שעוקב אחר מצב התחלואה ניתח בטוויטר: "‏יום חמישי רצוף שבו נשבר הקצב של הכפלת החולים קשה כל 10 ימים. הבוקר 594 חולים קשה בביה״ח. לפי הקצב הקודם היה צפוי להיות היום 768. הכיוון טוב, אבל צריך עוד לחכות ולראות שיימשך."

"בחודש וחצי האחרונים היה קצב הכפלה קבוע בחולים קשה בכל 10 ימים", אמר סגל בריאיון בתקשורת. "ב-4 ימים האחרונים רואים שבירה בהתקדמות של הקצב הזה. אם היינו מתקדמים באותו קצב היו יותר מ-700 חולים קשה, וזה לא המצב". סגל הוסיף שלמרות הנתונים המעודדים, "התחלואה תעלה בשבוע-שבועיים הקרובים, אבל מה שיאזן את קצב העלייה הוא ה'בוסטר' שכתוצאה ממנו כבר רואים ירידה במספר החולים קשה בקרב בני ה-60 ומעלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *