מרן הרב אדלשטיין מקים גוף חלופי לועדת הרבנים לענייני תקשורת

הרב אדלשטיין מקים גוף חלופי לועדת הרבנים לענייני תקשורת אחרי ש״הרבנים הגיעו להבנה שאין ברצונם של ועדת הרבנים לענייני תקשורת לדאוג לצרכי הקהילות והציבור לפי דעתם והנחייתם של גדולי ישראל״

 

מנהיג הדור, הרב אדלשטיין מקים גוף חלופי לועדת הרבנים לענייני תקשורת אחרי ש״הרבנים הגיעו להבנה שאין ברצונם של ועדת הרבנים לענייני תקשורת לדאוג לצרכי הקהילות והציבור לפי דעתם והנחייתם של גדולי ישראל״

בחודש אדר האחרון כינס מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א את הגרב"ד דיסקין ועוד מספר רבנים ויסד את "ועד בני תורה למען כשרות הטלפונים" שהחלו לפעול מול השר הנדל ומול "ועדת הרבנים לעניני תקשורת" הקיימת עד היום.

הרבנים פעלו בראש ובראשונה לנסות ולהגיע להסכמות מול ועדת הרבנים לעניני תקשורת בכדי לדאוג לציבור לתקשורת נקיה וכשרה תוך דאגה מלאה לכל צרכי הציבור, אך לאחר מאמצים רבים הגיעו הרבנים להבנה כי עדיין אין ברצונם של ועדת הרבנים לענייני תקשורת לדאוג לצרכי הקהילות והציבור לפי דעתם והנחייתם של גדולי ישראל לאור זאת הוחלט על ידי מרן ראש הישיבה להקים גוף הפועל שידאג לכל הציבור החרדי שומרי התורה והמצוות המעוניינים בתקשורת כשרה ונקייה, וביום בו תיכנס לתוקף גזירת השר הנדל הציבור כולו יפעל על פי גוף זה ויקבל תקשורת כשרה ומהודרת כפי הוראת גדולי ישראל שליט"א ותחת הנחייתם.

ביתד נאמן התפרסמו הבוקר הוראות לציבור להמשיך לעקוב אחר הנחיות הגוף הפועל שידאג לתקשורת כשרה ונקייה גם לאחר גזירות השר הנדל.

הגוף פועל תחת הנחיותיו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א וכל גדולי ישראל שליט"א, וכל הציבור החרדי וכל קהילותיו עתיד להתאגד תחת הגוף הפועל. כמו כן הגוף הפועל ימשיך במקביל לפעול בכל הערוצים המשפטיים לבטל את גזירת השר הנדל ומברכת כל גורם שיצליח לעשות זאת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *