משבר בימין: "אדוני ראש הממשלה איבדת את זה, פנה את מקומך"

יו"ר מועצת יש"ע: "זה לא אותו ראש ממשלה"

בראיון לכאן מורשת דוד אלחיאני, יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית בקעת הירדן, הביע את ביקורותו על וויתור הסיפוח והשלום עם האימירויות:

"כל הסכם ונורמליזציה עם מדינה ערבית זה טוב למדינת ישראל. מצד שני, ליצור את הקורלציה בין נורמליזציה עם מדינה כל כך רחוקה ואי החלת הריבונות אני חושב שזה תקדים מאוד מסוכן שמעיד על הבאות".

לחיאני לא הסתיר את אכזבתו מראש הממשלה ואמר:

"אני באופן אישי מאוד מאוכזב מראש הממשלה. אני חושב שראש הממשלה איבד את זה. זה לא אותו ראש ממשלה. אני הייתי מצפה ממנו לעשות מעשה מנחם בגין להביא את הריבונות הישראלית לכנסת ולממשלה. רק מדינת ישראל תקבע, לא האמריקאים, לא הצרפתים לא האיטלקים. אנחנו לא צריכים להמתין לאף אחד".

לחיאני סקפטי ביותר לגבי סיפוח בעתיד:

לצערי הרב, אני לא מאמין לו. הייתה לא הזדמנות במשך שנה, ב-10 בספטמבר לפני שנה הוא כינס מסיבת עיתונאים דרמטית בה הכריז שהוא הולך להחיל את הריבונות הישראלית בבקעת הירדן וצפון ים המלח, וכבר אז זאת הייתה גנבת דעת כי הוא לא התכוון לזה. הוא לא התכוון לזה במהלך תקופה ארוכה ועכשיו שנקרתה לפניו הזדמנות, שיש נשיא אמריקאי, אין לו את זה. הוא איבד את זה".

לבסוף יצא בקריאה לראש הממשלה:

"אדוני ראש הממשלה איבדת את זה, פנה את מקומך. יש אנשים טובים בליכוד שיובילו אותנו ושהם להם מספיק אומץ להחיל את הריבונות אחרי כל כך הרבה שנים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *