משה קצב שובר שתיקה

נשיא המדינה לשעבר משה קצב שובר שתיקה בריאיון לתקשורת באירן. הכתב המקומי באבק יצחקי, שצפוי לפרסם את הריאיון בשבוע הבא, סיפר על השיחה עם קצב: "הוא נראה שבור, מדבר לאט, וזה לא הקצב שהיינו רגילים לראות"

משה קצב, נשיא המדינה לשעבר שהורשע באונס, שובר שתיקה – בפרסית. יותר מעשור לא דיבר קצב עם התקשורת, מאז שנכנס לכלא. בשבוע הבא ישודר ריאיון איתו בערוץ "איראן אינטרנשיונל", שם התייחס קצב, שנולד באיראן, לשלל נושאים – אבל נמנע מלדבר על פרשת ההטרדה.

צפו בכתבתו של עמיחי שטיין מתוך חדשות הערב

הכתב המקומי באבק יצחקי, שצפוי לפרסם את הריאיון בשבוע הבא, סיפר על השיחה עם קצב: "הוא נראה שבור, מדבר לאט, וזה לא הקצב שהיינו רגילים לראות".

"קצב ואשתו הם אנשים מבוגרים שגרים לבד ובכיף שלהם בווילה בקריית מלאכי", פתח יצחקי. "חשוב להם מאוד להיות עם הילדים ועם הנכדים. אבל ברור מיד שזה לא אותו קצב וגם לא אותה גילה, אשתו, שהכרנו. הוא עבר חמש שנים קשות בכלא, שניכר שהשפיעו עליו ועל מצבו. בשבילנו עבר זמן רב מאז הפרשה, אבל הוא עדיין חי את זה, נראה שבור מכל מה שקרה לו ועדיין עומד על זה שהוא חף מפשע".

"בריאיון הוא היה נראה שלו מאוד ובקיא מאוד בעניינים הפוליטיים והמדיניים בארץ", המשיך העיתונאי האירני. "קצב נשאר פטריוט וציוני שאוהב את ישראל, והוא עדיין מנסה לשמור על הפנים היפות של המדינה. חשוב לזכור שגם לפני המהפכה באירן הוא היה בעמדה פוליטית בארץ והייתה לו השפעה בהרבה החלטות. בכל זאת, הנשיא הישראלי ממוצא פרסי הראשון שהיה בישראל. אך הוא לא היה מוכן לתת שום התייחסות למה שקורה במדיניות הפנים של ישראל, למרות שחשוב לו מה שקורה בארץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *