משרד הבריאות העלים תגובות על תופעות הלוואי של החיסון

משרד הבריאות פרסם אתמול נתונים רשמיים שנאספו בנוגע לתופעות הלוואי שדווחו בעקבות מיליוני מנות החיסון שניתנו בישראל אלא שברשתות החברתיות זכה הפרסום לאלפי תגובות ובעמוד הרשמי של המשרד "נעלמו"

משרד הבריאות פרסם אתמול נתונים רשמיים שנאספו בנוגע לתופעות הלוואי שדווחו בעקבות מיליוני מנות החיסון שניתנו בישראל אלא שברשתות החברתיות זכה הפרסום לאלפי תגובות ובעמוד הרשמי של המשרד "נעלמו" חלק מהתגובות שטענו לתופעות לוואי שונות מהחיסון, המשרד מחק את התגובות כדי להסתיר מהציבור.

באחת מהתגובות שנמחקו על ידי משרד הבריאות נכתב: "חוסנתי בשני חיסונים ולאחר החיסון השני נשארתי עם יד לא מתפקדת, מתפתלת מכאבים ותחושת נימול שלא עוברת כבר חצי שנה… שום חיסון לא ייכנס לי יותר לגוף". בתגובה אחרת שנמחקה נכתב: "חבר קרוב סובל מדלקת קרום המוח מיד לאחר החיסון. חבר נוסף שלבקת חוגרת. מכיר הרבה מאוד אנשים שסובלים מעייפות קשה. רוב המקרים לא מקבלים התייחסות ראויה או דיווח על ידי רופאים ובתי החולים".

מנגד, גורמים במשרד הבריאות טוענים כי אלפי מכחישי חיסונים הציפו את הרשת בתגובות על תופעות הלוואי של החיסון וזאת למרות שלא נטלו את החיסון.

ד”ר תהילה שוורץ אלטשולר, מומחית למשפט וטכנולוגיה מהמכון הישראלי לדמוקרטיה, אמרה לענבר טויזר בחדשות 12 כי: “עמודים רשמיים שממומנים על ידי כספי ציבור לא אמורים למחוק תגובות מהרשת – אלא אם הן עוברות על כללי הרשתות או חוקי המדינה. לכן מחיקה מאסיבית של תגובות מעוררת חשד של ניסיון לדכא את הדיון הציבורי. משרד הבריאות צריך להיות שקוף כלפי הציבור – לפרסם נתונים מלאים ולא רק מצגות ולהיות מסוגל לקבל ביקורת”.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *