משרד הבריאות: "טענות ראש עיריית ביתר עלית מנותקות מהמציאות"

משרד הבריאות תוקף את ראש העיר מאיר רובינשטיין שהביע אתמול ביקורת על הטלת הסגר: "טענות ראש עיריית ביתר עלית מנותקות מהמציאות. משרד הבריאות קשוב מאוד למגזר החרדי. קיימות מלוניות, כולל כאלו המותאמות לדרישות הציבור החרדי

ראש לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אמש עם רה״ע מאיר רובינשטיין והודיע לו כי הסגר יחל בשעה 13:00, כדי שהציבור יוכל להיערך.
רה״ע הביע את תודתו על המחווה האנושית וההכרחית, אך שב וביקש שרוה"מ ומשרד הבריאות יאמצו את התוכנית המפורטת שהוכנה בעירייה למיגור התחלואה בעיר, ולבטל את הסגר באופן מיידי.

 

משרד הבריאות תוקף את ראש העיר מאיר רובינשטיין שהביע אתמול ביקורת על הטלת הסגר: "טענות ראש עיריית ביתר עלית מנותקות מהמציאות. משרד הבריאות קשוב מאוד למגזר החרדי. קיימות מלוניות, כולל כאלו המותאמות לדרישות הציבור החרדי. רק בימים האחרונים פונו 55 איש מביתר עלית למלונות, 40 מתוכם חולים והיתר מבודדים".

עוד טוענים במשרד הבריאות כי "אין חולה מאומת שצריך פינוי לבית חולים ולא מפונה. הדרישה של ראש העיר לפנות משפחות שלמות כאשר רק 30 אחוז מבני המשפה חולים – מסוכנת לבריאות המשפחה!".

עוד הוסיפו כי "גם המגבלות עליהן הוחלט נועדו לסייע לתושבים בקטיעת שרשרת ההדבקה, ושמירה על שלומם ובריאותם. ראש העיר מודע היטב למצב התחלואה בעיר והנסיבות, קיימנו עם הרשות הידברות מתמדת בשבועיים האחרונים ונמשיך לעמוד לצידה ולסייע".

ראה"ע ביתר עילית, מאיר רובינשטיין תקף את משרד הבריאות  ב'רשת ב': "לא רק שיש יחס מפלה לרעה כלפי הציבור החרדי אלא יש זלזול וחוסר התייחסות כלפי החברה החרדית. לוקחים חצאי אמיתות, ומעוותים את הנתונים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *