מתגרים בדרעי? "ישראל ביתנו דורשים את תיק הפנים"

יו"ר צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, טוען בשיחה ל'ישראל היום' כי ישראל ביתנו תדרוש להכריע את החמאס – וגם קורא תיגר על החבר הוותיק אריה דרעי, שכן "גם תיק הפנים מעניין אותנו".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ינחת ביום שני בישראל לאחר שהות קצרה בוינה, ליברמן יקיים מסיבת עיתונאים ויציב מספר עיתונאים לקראת כניסתו לקואלייצית "כתב האישום".

יו"ר צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, טוען בשיחה ל'ישראל היום' כי ישראל ביתנו תדרוש להכריע את החמאס – וגם קורא תיגר על החבר הוותיק אריה דרעי, שכן "גם תיק הפנים מעניין אותנו".

פורר אומר ל"ישראל היום" כי "זה הולך להיות משא ומתן קשה ויש לנו כמה סוגיות ליבה שיהיה לנו קשה לשאת ולתת עליהן. לקבל את משרד הביטחון זו הבעיה הקטנה, השאלה היא איזו מדיניות ביטחונית ננהיג שם. לא נחזור לממשלה שתנהג באותה מדיניות שבגללה עזבנו. לא נצטרף לממשלה שתחליט על הסדרה מול חמאס, אלא על הכרעה מול חמאס. נדרוש לדבר מראש על סוגיית השבויים והנעדרים בכל פעם שמדברים על סוגיות הומניטריות, וגם על חוק הגיוס נצטרך לדבר".

פורר לא חסך באמירה שעלולה לעקצץ את חברו הטוב של ליברמן אריה דרעי. "חוץ ממשרד הביטחון, גם תיק הפנים מעניין אותנו", הבהיר, והוסיף כי "כל סוגיית בדיקות הדנ"א לעולים מבריה"מ תצטרך לבוא לידי ביטוי".

בתקשורת נפוצו שמועות על מפגש של ליברמן עם לפיד בחו"ל ועל תיאום בין השניים. "זה קשקוש מוחלט", אמר, "הכל ספקולציות. ביום שני ליברמן חוזר לארץ, נכנס את מזכירות ואת מרכז המפלגה ונודיע על מי ממליצים".

עם זאת, פורר סירב להצהיר שמפלגתו תמליץ על נתניהו, אך חידד כי "ברור שלא נשב עם גנץ, גבאי וזנדברג. הם לא כוס התה שלנו. אני לא יודע לומר מה יהיה, בפעם הקודמת שדיברו על תיקים ומדיניות לא הצטרפנו לממשלה בתחילת הקדנציה, רק באמצע, ובסוף כשהממשלה הלכה למקום לא נכון, עזבנו. נצטרך לקבוע דברים מראש". לדבריו, "בנושאים הכלכליים אני מניח שיהיה קל יותר להגיע להסכמות, במיוחד בעניינים שקשורים לעצמאיים ולעסקים קטנים, לייצור ולפנסיות של הקשישים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ח"כ לשעבר העיד. שמו בן-סימון. עוד מארוקאקי גוי.

    כל המארוקאקים ללא יוצא מן הכלל לא יהודים. כולל הראשלצ, כולל הבאבות הברברים, וכולל כל מארוקאקי שתראו ברחוב.

    מיכלוף גוי ברברי ממשפחה של גויים גמורים. יש עדות שהטלויזיה אצלם במרקש ארץ הסכינאים הייתה דלוקה בשבת |
    הגב