"מתהולל איתם בימי הולדת ובאירועים": ביהדות התורה ובש"ס תוקפים את גפני

בכירים ביהדות התורה התראיינו 'ליום ליום' ויצאו במתקפה חריפה נגד גפני על כך שהזמין את מירב מיכאלי יוזמת גזירת התחבורה על הערים החרדיות לחתונת נכדתו.

בכירים ביהדות התורה התראיינו 'ליום ליום' ויצאו במתקפה חריפה נגד גפני על כך שהזמין את מירב מיכאלי יוזמת גזירת התחבורה על הערים החרדיות לחתונת נכדתו. "האיש הפך לתעשיית הברחת קולות. במשך שנה הוא לא עזב לרגע את נתניהו, אבל דווקא כעת כשהגיע הזמן לפרוע את הצ’ק מול הציבור, הוא מפלרטט עם גנץ ולפיד (צודק לכשעצמו, אבל ממש לא הזמן) ומבריח את אותם קולות".

הבכירים ביהדות התורה אמרו ליוחאי דנינו ביום ליום: "גפני מדבר שנה שלמה על שנאה לחרדים, על שרודפים אותם באופן אישי, מה שאמור להיות מתורגם לקולות ודווקא כעת הוא מתהולל איתם בימי הולדת ובאירועים. ברור שהוא ינסה להגיד שזה הלשכה שלו, אבל בשורה התחתונה הוא עושה נזק אלקטורלי ליהדות התורה".

השרה שהולכת לקצץ לחרדים בצורה כואבת בתחבורה הציבורית החל מהחודש הבא רקדה ופיזזה יחד עם בנות משפחות גפני לצלילי השיר 'צמא'.

איש התקשורת ינון מגל הגיב בטוויטר: ‏"התפתחות בעלילה של שיחת הברכה של גפני ללפיד ביום שישי. גפני טוען עכשיו שאת השיחה בכלל לפיד ביקש, בעניין אחר, ועל הדרך הוא בירך אותו על כניסתו לתפקיד. אבל לפיד מתעקש שגפני הוא זה שיזם את השיחה. למי אתם מאמינים?".

"מירב מיכאלי גוזלת ועושקת את כספם של תושבי ביתר ומודיעין עילית שישלמו מהחודש הבא יותר כסף בתחבורה הציבורית, לא הייתם צריכים לתת לה לרקוד לנו על הדם.", כתב מנחם קולדצקי בטוויטר.

יצחק נחשוני המשיך וכתב ברוח דומה: "מזל שהחתונה של נכדת גפני נערכת היום ולא בעוד חודש כי אחרי הרפורמה בתחבורה הציבורית להגיע מהערים החרדיות ולרקוד עם שרת התחבורה מירב מיכאלי יעלה כפליים ויותר."

יוסלה ברגמן הגיב: "‏מעניין אם יהיה ביום שלישי ביתד חרדה עצומה מהפגיעה בחינוך הטהור של בנות סמינר שרוקדות ומקפצות עם שרה בממשלה שלוחמת בדת".

שימי שפר הגיב: "נזכרתי בזעם של אנשי דגל התורה על מאיר פרוש שנפגש עם השר לשעבר מתן כהנא במירון לפני כחודשיים, והבנתי שכל מה שכהנא היה צריך לעשות, זה פשוט להגיע לחתונה של משפחת גפני ולרקוד לצלילי 'צמאה לך נפשי' ".

זהירות נשים:

מזל טוב למשפחת גפני לרגל השמחה השורה במעונכם. מירב מיכאלי גוזלת ועושקת את כספם של תושבי ביתר ומודיעין עילית שישלמו מהחודש הבא יותר כסף בתחבורה הציבורית, לא הייתם צריכים לתת לה לרקוד לנו על הדם. pic.twitter.com/T5ATpWcD5X

— מנחם קולדצקי (@nbjovsr88) July 3, 2022

ח"כ בצלאל סמוטריץ':‏זכיתי לשמוח עכשיו בחתונת נכדתו של ידידי הרב משה גפני. סיכמנו שזו רק חזרה גנרלית לריקודים ולשמחה שנזכה בעזרת השם לשמוח ביחד בעוד ארבעה חודשים לאחר ניצחון המחנה הלאומי בבחירות…

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *