מתי כדאי לקחת יועץ משכנתאות?

לא ברור למה אנשים מוכנים לשלם הרבה יותר על הבית שלהם כשאפשר לחתוך עלויות

 

כשנתבעים או תובעים ברור לאנשים שעליהם לקחת עורך דין לייצג אותם כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר מבחינתם, כי המשמעות היא להיכנס לכלא או לשלם הרבה מאוד כסף. לכן, אף אחד לא מוכן לשלם את מחיר ההתעלמות מאיש מקצוע שעושה לכם את העבודה. השאלה היא מה קורה כאשר עומדים לעשות את העסקה הגדולה ביותר בחיים שלכם ואינכם יכולים לייצג את עצמכם משום שאין לכם את הידע המתאים שנחוץ להבין מהי משכנתא בימינו וכיצד מנהלים משא ומתן כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר.

יועץ משכנתא מוזיל לכם את ההחזר

יותר מדי פעמים קורה היום שלוקחים משכנתא ועדיין אנשים מוותרים על יועץ משכנתאות שיכול לעשות את העבודה הטובה ביותר למענם. זה לא רק עניין של הבטחת הסגירה של העסקה עם הבנק אלא גם השגת מסלולי החזר משכנתא שיכולים להיות זולים בהרבה ממה שהייתם סוגרים אילו הייתם עושים זאת לבד. אתם יכולים אולי להסתדר עם כמה מאות שקלים פחות בחודש, אבל כאשר זה מצטבר לאלפי שקלים שנה אחר שנה אתם כבר מבינים את ההבדל שבין יועץ משכנתא כמו עדי יאנצ'ר מאלפא משכנתאות שעוזר לכם בכך, או לדון עם הבנק לבד.

לחסוך כסף על המשכנתא

העלויות של החזרי המשכנתא הן כל הסיפור והן יכולות להיות זולות בהרבה לטווח הארוך וגם להגיע למחזור בעוד כמה שנים כאשר תרגישו שאתם יכולים לשלם יותר ורוצים לחתוך עוד יותר בעלויות. יש גם גורם נוסף שכדאי לקחת בחשבון וזה המידע הנסתר מעיני הלקוח שאינו מתמצא בעבודת הבנק ולא יודע מה יש לבנק להציע לו מהבחינה הזאת. יועץ משכנתאות יודע טוב מכם מה מחכה לכם בבנק ולכן גם מכין אתכם את הטפסים ומעניק לכם את הידע הנחוץ לכם כדי לקבל את המשכנתא הטובה ביותר שלכם. כך שאתם מגדילים למעשה את המרווח שלכם במשא ומתן עם הבנק ומשפרים את הסיכויים שלכם לקבל את הכסף מהר וללא דחיות וסירובים.

לדעת יותר על הכסף שלכם

יש לא מעט דרכים ללמוד על שוק ההון אבל כאשר אתם מתחילים את המסלול של לקיחת המשכנתא זה בוודאי אינו הזמן המתאים ללכת לקורס ולהתחיל להבין מה שכל יועצי המשכנתאות מבינים דרך ניסיון ועבודה בשטח עם בעלי התפקידים בבנק. לכן, חסכו את הזמן במיוחד אם חשוב לכם לא להחמיץ את הנכס שאתם רוצים לקנות רק בגלל תשובה שלא מגיעה בזמן. יועץ משכנתא עדי יאנצ'ר עובד ביעילות כדי להסביר לכם את כל המונחים שאתם צריכים לדעת כדי להבין למה מסלולי ההחזר שמוצעים לכם בבנק הם יקרים יותר מכפי שתוכלו להשיג במשא ומתן חכם יותר עם בעל ניסיון כמוהו, וזה כל ההבדל החשוב.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *