מתי לנקות את מברשות האיפור ואיך עושים את זה

תמיד נשקיע יותר במוצרי איפור. אך הפריט החשוב ביותר בתיק האיפור הוא דווקא המברשת. איך לתחזק אותה כדי למנוע זיהומים, נזקים וכתמי צבע על הפנים // יופי וטיפוח

כל חובבנית יודעת שמומלץ לנקות את המברשות פעם בשבוע לכל הפחות, אם רוצות להימנע מהצטברות חיידקים וכל מה שיכול להזיק לנו לעור הפנים. אז מילא שאנחנו נדרשות להעניק לכל מברשת עיסוי וחפיפה אישית מפנקת כאילו אנחנו סלון היופי המפואר שלה, אחר כך החמודות האלה גם לגמרי לוקחות את הזמן שלהן בכל הנוגע לייבוש וחזרה לתפקוד מלא – כלומר 24 שעות לפחות שבהן אנחנו מנסות להתאפר באמצעות האצבעות, או חובה מברשות חלופיות.

בגדול כל מאפרת יודעת שהמברשות אחראיות באמת למראה האיפור שלנו. זה אולי לא מרגש כמו לקנות את האיפור עצמו, אך מברשת טובה היא לרוב השקעה ארוכת טווח. ההיצע היום עשיר מתמיד, וכבר לא חייבים להוציא הון ולרכוש רק בחנויות איפור מקצועי. אפשר לגוון ולרכוש מברשות גם ממותגי איפור לא יקרים.

אז המותג פחות חשוב, אבל כדי ליהנות מהמברשות – מוכרחים להקפיד על תחזוקה נכונה ולהעניק לשערותיהן חפיפה לפחות אחת לשבוע .

בזמן האחרון גיליתי כי מעט מאוד נשים מקפידות לחפוף את מברשות האיפור שלהן. למעשה, מרבית הנשים לא חופפות את מברשות האיפור שלהן אף פעם. הסיבה לכך היא לא רק נושא ההיגיינה המובן מאליו. מברשות מלוכלכות לעולם לא ימלאו את תפקידן כהלכה, ובוודאי לא יעניקו מראה אחיד וחלק. רק מברשת נקייה תדאג לכך שקרם הבסיס לא יסגיר את נוכחותו למרחקים והצלליות לא ייראו ככתמי צבע חסרי חן על העפעפיים.

השתמשו בסבון כלים פשוט, הסבון מעולה לשיער כי הוא בעצם ממיס את החומרים שבמברשת. תניחו כמות קטנה של סבון בכף היד ומתחילה לנקות את המברשות אחד אחד, עדיף להתחיל מהמברשות הגדולות יותר, כמו מברשות מיקאפ. סובבו כל מברשת בסבון וסובבו קצת כדי

הערה חשובה: לעולם אל תייבשו את המברשות בעמידה. פעולה זו תרופף את הדבק שבטבעת החיזוק ותביא לנשירת סיבים.

סיגל תדמור, מנהלת ההדרכה בקורס לאיפור בנייל סטודיו: "מברשות צריך לנקות פעם בשבוע עם פיירי צהוב, כי אחרת הן הופכות למחוספסות. מברשת טובה ומטופלת היטב, תחזיק לפחות 15 שנה. לממהרות, אני ממליצה לנקות אותן עם מגבת נייר עם קצת חומר ניקוי מיוחד, כדי שיהיו מצוחצחות ומחוטאות כהלכה וברגע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *