מתנדבות איחוד יילדו אשה הכורעת ללדת בביתה

היום (רביעי) התקבלה במוקד איחוד הצלה קריאה על אישה הכורעת ללדת ביישוב מבשרת ציון. כך זה הסתיים

היום (רביעי) התקבלה במוקד איחוד הצלה קריאה על אישה הכורעת ללדת ביישוב מבשרת ציון.

חובשי רפואת החירום של איחוד הצלה מסניף מבשרת והסביבה שהגיעו ראשונים למקום, הבחינו באישה עם צירים מתקדמים והחלו בתהליך קבלת לידה בביתה בשעה טובה נולדה בת, לאם ולילדה שלום.

מאיחוד הצלה נמסר: "זה המקום להודות לחובשות היקרות: חני אילוז כרמל, רעות ברמן וטליה אשר – שמגיבות לאירועי חירום ומעניקות סיוע מקצועי וטיפול רפואי בהתנדבות מלאה. אנו מאחלים מזל טוב למשפחה המאושרת."

במקביל, נודע היום כי האבא יוסי ברנשטיין, שבנו הפך נכה בגלל שנחנק וסבל מחוסר בחמצן, אמר בוועדת הבריאות של הכנסת: "הייתי שמח שיגיעו 50 כוננים אבל שיצילו את הילד שלי.

בוועדה עלתה טענה כי קריאה על חולה או פצוע מועברת לחמישה כוננים בלבד כדי למנוע ריבוי מטפלים בזירה. האב, יוסי ברנשטיין אמר: "הייתי שמח שיגיעו 50 כוננים אבל שיצילו את הילד שלי. לא אכפת לי מחיסיון רפואי וכל זה. משפחה נורמטיבית שנהרסת ביום אחד בגלל אגו. תבואו אלי הביתה תחוו יום אחד את מה שאנחנו עוברים ותבינו שצריך מוקד אחד שיעביר את המידע לכל הכוננים".

ח"כ משה גפני אמר: כולנו יודעים שיש פיתרון להזנקת הכוננים – אבל יש אגו מצד מד"א.

ח"כ עידית סילמן השיבה לדברי גפני: "חייב ביקורת ובקרה – צריך לוודא שכל הקריאות יגיעו לכולם. החוזר מנכ"ל משרד הבריאות לא מפוקח ולא מיושם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *