מתקפה על השר בר לב: "דבריו הם חרפה, עליו לסיים את תפקידו"

ראש מועצת בית אל: "דבריו של השר בר לב הם חרפה בלתי ניתנת למחילה, ניתוק מדאיג מהמציאות. עליו לסיים את תפקידו עוד הערב"

ראש מועצת בית אל שי אלון הגיב לדברי הבלע של השר לביטחון פנים עמר בר לב בגנות המתנחלים בציוץ שפרסם.

"דבריו השפלים של השר בר לב הם חרפה בלתי ניתנת למחילה. ביזיון על סף הטירוף. מעורר דאגה ומטריד לראות את הניתוק הקיצוני מהמציאות של מי שאמון על שלומם של אזרחי ישראל".

"כל דקה שהשר בר לב ממשיך בתפקידו היא הפקרה מסוכנת של ביטחונם. בלוד, רמלה, עכו, מזרח ירושלים, בדרום, בצפון וביו"ש. זה כבר עניין של עובדות בשטח. לא אידאולוגיה שונה או עמדות פוליטיות. מדובר בפוסט ציונות של ממש. עליו לסיים את תפקידו עוד הערב".

בתגובה לפרסום, תקפה חברתו לממשלה, שרת הפנים איילת שקד, ואמרה כי "התבלבלת, המתיישבים הם מלח הארץ, ממשיכי החלוצים מהעמק ומההר. האלימות ממנה יש להזדעזע היא עשרות מקרי זריקות אבנים ובקתבים על יהודים שקורים מדי יום – רק בגלל שהם יהודים, וכל זה בעידוד ובתמיכת הרש"פ. ממליצה לך לדבר על האלימות הזו עם גב' נולנד".

מועצת יש״ע מגיבים לדבריו של עומר בר לב: השר בר לב, אתה שר ברשות הפלסטינית או בממשלת ישראל?!*
הערב נפצעו חמישה ישראלים מזריקות אבנים של ערבים אלימים, לפני שבועיים נרצח יהודי בידי מורה ערבי. השר בר לב, הערב הפקרת את ביטחונם של אזרחיך בידי עלילות אנטישמיות. האם סיפרת לה גם על עשרות האבנים, הבק״תבים ואירועי הפח״ע היום יומיים כנגד האזרחים, החיילים והשוטרים שאתה אמון על ביטחונם?! אנחנו דורשים התנצלות דחופה והתנערות של ראש הממשלה מדברי הבל אלו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *