נאום הניצחון של נתניהו: "גברנו על מפיצי הסקרים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום ניצחון בעקבות הניצחון הגדול בקרב על ראשות הליכוד."זה ניצחון כביר כי גברנו על מזג האויר שלא הכניע את מצביעי הליכוד. זהו ניצחון כביר כי התגברנו גם על מפיצי הסקרים ופייק ניוז שמנסים לגמד את הניצחון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום ניצחון בעקבות הניצחון הגדול בקרב על ראשות הליכוד."זה ניצחון כביר כי גברנו על מזג האויר שלא הכניע את מצביעי הליכוד. זהו ניצחון כביר כי התגברנו גם על מפיצי הסקרים ופייק ניוז שמנסים לגמד את הניצחון", אמר נתניהו. נתניהו לא נקב בשמו של סער וקרא לאחד את השורות במפלגה: "הההכרעה הסופית והסוחפת בפריימריז הייתה הבעת אמון עצומה בדרכי ובדרכינו. עכשיו הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון סוחף לליכוד ולימין בבחירות לכנסת".

נתניהו הוסיף: "בשבועיים האחרונים נגעתי בשטח ואני אומר לכם – איזה אנשים. אנשים נפלאים שאוהבים את המדינה ודואגים לעתידה. אני לחמתי בשבילם והם נלחמו בשבילי ועל כך תודתי נתונה. אני נותן את חיי למען המדינה והניצחון שלי הוא ניצחון שלהם".

נתניהו חזר על הבטחות הבחירות הקודמות שלו, בהן החלת ריבונות בבקעת הירדן וברית ההגנה עם ארצות הברית. הוא הוסיף: "ישראל זקוקה לממשלה לאומית חזקה עם ראש ממשלה חזק שנלחם כל היום למען המדינה, כדי להביא אותה לשיאים חדשים וזה אפשרי לחלוטין, אם ננצח".

בנאום בתל אביב בירך סער את נתניהו על ניצחונו בפריימריז. הההחלטה להתמודד "הייתה ההחלטה הנכונה, זו הייתה ההחלטה המתחייבת. מי שלא מוכן להסתכן לעולם לא יוכל לנצח. רצינו תוצאה אחרת, אך השגנו תנאים משמעותיים מול כוחות עצומים. הליכוד הוא ביתנו, אנחנו עומדים מאחורי נתניהו. עכשיו נשנס מותניים למען הצלחת הליכוד בבחירות הכלליות".

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ מסר בתגובה לבחירת נתניהו: אזרחי ישראל, כפי שזה נראה את הליכוד ימשיך להוביל הנאשם נתניהו שמוביל את מדינת ישראל בדרך השחיתות. התנועה של ז'בוטינסקי ובגין שדיברו על עליונות המשפט, בחרה במנהיג עם שלושה כתבי אישום שמבקש למוטט את שלטון החוק ולהשיג לעצמו חסינות אישית, במקום לעסוק במה שחשוב לאזרחי ישראל. הבחירות האלו מחייבות אותנו להציב תמונת מראה ל"מפלגת נתניהו" ולבחור באחדות, ממלכתיות ופיוס פנימי.
מדינת ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ולשם כך כחול לבן צריכה להשיג בבחירות הקרובות הכרעה ברורה שתחלץ אותנו מהפלונטר הפוליטי ומדרך השחיתות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אור הנר

    נואם בחסד וראש ממשלה מוצלח (וכהונה הכי ארוכה מכולם)

    כל הכבוד |
    הגב