רה"מ: "הבאנו הישג אדיר – הליכוד המפלגה הגדולה בפער". צפו בנאום המלא

רה"מ הציג מתמטית, "בפשטות של הפיזיקה של הפוליטיקה: כל אפשרות אחרת תביא אותנו מהר או מהר יותר לבחירות חמישיות, אסור לנו ללכת לשם!.

לאחר שתמונת המצב על פי תוצאות המדגמים השתנתה כך שכעת לגוש נתניהו יש 60-59 מנדטים, ראש הממשלה נאם ממטה הליכוד.

ראש הממשלה נתניהו: ישראל מודל לעולם כולו, איזו הצלחה כבירה, בזכותכם אזרחי ישראל, בזכות הרופאים, הצוותים, העם שלנו ובזכות החיסונים שהבאנו! אלופי העולם!

עשינו זאת כי דאגנו לכולם, ליהודים ולערבים, לחילונים ולדתיים, לאנשי ימין ולאנשי שמאל. הבאנו מיליוני חיסונים לכולם כפי שהבאנו הסכמי שלום לכולם, כפי ששמרנו על הביטחון של כולם, כפי שבלמנו את איראן לכולם, ועכשיו אנחנו חייבים להמשיך לחזק את הכלכלה שלנו, כלכלת השוק החופשי שבנינו כאן לטובת כולם.

ואנחנו חייבים לשמור גם על ארץ ישראל מול מציאות בינ"ל שמשתנה, מול לחצים חיצוניים, אנחנו חייבים למנוע מאיראן להמשיך להתחמש בנשק גרעיני, אנחנו חייבים להילחם בהחלטת בית הדין בהאג, ואנחנו יכולים להביא עוד הסכמים היסטוריים עם מדינות ערב, שלום תמורת שלום ולא תמורת עקירת יהודים!

אני מציין את כל הדברים האלה מסיבה פשוטה: לכל זה יש רוב מוחלט בעם ובכנסת שזו עתה נבחרה. עם הרוב הזה של חברי וחברות כנסת שמאמינים ודוגלים בעקרונות הללו אפשר וצריך להקים ממשלה יציבה בישראל!

ממשלה הומוגנית, ממשלה שהכלכלה שלנו מחייבת אותנו להקים. אני מושיט יד לכל חברות וחברי הכנסת שמאמינים בעקרונות הללו! אני לא פוסל אף אחד, או אף אחת, ואני מצפה מאלה שמאמינים בעקרונות הללו לנהוג בדרך דומה כלפינו, כי השעה מחייבת הזאת, כי המדינה זקוקה לממשלה יציבה, לא לממשלה של קרעים קרעים שמבוססת על פיסלות אישיות ואמביציות, ממשלה יציבה למדינת ישראל זה מה שהשעה והאתגרים מחייבים ואסור לנו בשום אופן לגרור את מדינת ישראל לבחירות חדשות, חמישיות, להקים ממשלה יציבה עכשיו!

ואני אומר לכם בפשטות מתמטית, בפשטות של הפיזיקה של הפוליטיקה: כל אפשרות אחרת תביא אותנו מהר או מהר יותר לבחירות חמישיות, אסור לנו ללכת לשם!.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *