נגד החרדים שבת ונתניהו ובעד הלהטבים הראיון המלטף והחנפני באופירה עם סער

יו"ר מפלגת "תקווה חדשה" גדעון סער התראיין לראשונה לאחר שלוש שנים לאופירה וברקו ובראיון מלטף וחנפני הוא התייחס לכל השאלות של המגישים כשהוא מדגיש כי בתור ראש ממשלה הוא לא יספור את החרדים ואף הציג הוכחות לכך, כמו"כ אמר כי יתן מקום לקהילת הלהטבים. צפו בראיון המלא

הכל הופך לכשר בכדי לקושש קולות: יו"ר מפלגת "תקווה חדשה" גדעון סער התראיין לראשונה לאחר שלוש שנים לאופירה וברקו ובראיון מלטף וחנפני הוא התייחס לכל השאלות של המגישים כשהוא מדגיש כי בתור ראש ממשלה הוא לא יספור את החרדים ואף הציג הוכחה כשחתך תקציבים לחרדים בתור שר החינוך ללא רחם.

לאופירה וברקוביץ' וטען: "רק מנהיג שבא מהימין יוכל להחליף עכשיו את נתניהו. אם אתם רוצים להחליף שלטון, ורוב הישראלים לדעתי חושבים שהגיע הזמן, אתם חייבים להחליט: או שנתניהו ימשיך או שתבחרו בתקווה חדשה".

במהלך הראיון המגישה אופירה טענה שבתוכנית שלהם "אין דיבורים, אלא יש התחייבויות בכתב", והגישה לסער מסמך בו הוא מתחייב לבוחריו שלא יישב עם נתניהו.

סער לא היסס וחתם, ואף הוסיף: "יותר מזה, ביקשתי שמי שרוצה את ביבי שלא יצביע לי, כי אני לא רוצה להוליך שולל אף מצביע, שכולם ידעו בדיוק מה הם מקבלים. אני באתי להחליף את נתניהו, לא באתי לעשות הצגה ואחרי זה לעשות סידור עבודה", אמר סער. "יש לי רקורד, אני עושה מה שאני מאמין כל החיים. יכול להיות שביכולות משחק יש כאלה שהם יותר טובים, אבל אני חושב שצריך להיות ברור כי בדמוקרטיה, אם אתה אומר 'אני חושב שהוא מוביל את המדינה בדרך לא נכונה', אתה לא יכול אחר כך לעשות פליק פלאק בשביל סידור עבודה. אתה חייב להציג לציבור אלטרנטיבה".

כשנשאל אם הוא היה במקומו של נתניהו – מה היה עושה, ענה סער: "מזמן הייתי מפנה את הדרך ונותן למדינה להמשיך להתקדם. אני משוכנע שיצחק שמיר או מנחם בגין במצב כזה היו בוחרים בטובת המדינה מה שכואב לי היום ההעדפה של אינטרסים אישיים על טובת המדינה, דווקא מאדם שעשה הרבה דברים למען המדינה. היום כשהוא לא מעביר תקציב, אני יודע שזה בשביל אינטרס אישי".

"החוק הראשון שאחוקק כראש ממשלה הוא הגבלת כהונה של ראש ממשלה: שתי כהונות, שמונה שנים. אסור להיות יותר מדי זמן בשלטון, כי אתה מגיע למצבים שמיטשטשים הגבולות בין המדינה לבין המנהיג, וזה לא יכול להיות. יש מדינה, המדינה מעל כולנו והאינטרסים שלה מעל כולנו".

עוד אמר כי הוא ישאף לחפש פתרון נכון לטובת קהל רחב שלא רוצה להינשא בנישואים דתיים, כולל הקהילה הלהטבית, ואף אמר כי ברשימת "תקווה חדשה" יהיו גם אנשים מקהילת התועבה; הוא יאבק באפליה הפסולה שיש בחוק הפונדקאות וישאף לתקן אותו. ולגבי פתיחת המרכולים בשבת הוא טוען: "כראש ממשלה, לא תהיה אצלי כפייה דתית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *