נגיף הקורונה – אם ל-12 מברכפלד מורדמת ומנושמת לאחר לידה

אם ל-12 משכונת ברכפלד במודיעין עילית שנמצאה חיובית לקורונה מורדמת ומונשמת מאז יום שישי בבי"ח שיבא ב'תל השומר', לאחר לידה שהסתבכה.

אם ל-12 משכונת ברכפלד במודיעין עילית שנמצאה חיובית לקורונה מורדמת ומונשמת מאז יום שישי בבי"ח שיבא ב'תל השומר', לאחר לידה שהסתבכה. היולדת, ילדה את הרך הנולד בשעה טובה ומוצלחת אך היא סובלת מדלקת ריאות קשה שהתפתחה בשל הנגיף ובשל כך נאלצו בבית החולים להרדים ולהנשים אותה במחלקת הקורונה.

שמה לתפילה: שרה בת איילה בתיה לרפואה שלימה

בשכונת ברכפלד ישנם קרוב ל-500 חולים פעילים, כאשר ההערכה שמעל 2000 תושבים כבר נדבקו בנגיף מאז פרוץ המגיפה, ובכך, בתוך שבועות יקטעו שרשראות ההדבקה. בחוברת שחילקה עיריית מודיעין עילית פורסמו נתונים המלמדים על הדבקה בשכונה בו גרים במעורב חסידים וליטאים, כאשר מתוך 15 אלף תושבים כיום פעילים קרוב ל-500 חולים, בעוד בקריית ספר הליטאית בה מתגוררים 30 אלף תושבים יש כ-600 נדבקים.

בברכפלד מתגוררים בעיקר משפחות צעירות בגילאי 45- 0, וכן, מתוך אלפי הנשאים רובם קיבלו את זה באופן דומה לשפעת: עם תסמינים של חום, שיעולים, ואיבוד חוש הטעם, ורק בודדים נזקקו לטיפול בבית חולים.

בשכונת ברכפלד במודיעין עילית סבורים שבתוך שבועיים יתקרבו לחיסון עדר לאחר שמעל אלף תושבים נדבקו בנגיף – וזה לא כולל מאות או אלפים שלא נבדקו ונדבקו בנגיף.

ישנם תושבים בברכפלד שאינם מאמינים לבדיקות של משרד הבריאות וטוענים בשיחה ל'אקטואליק' כי "המדינה מסמנת את הבדיקות של החרדים כ"חיוביות" במגמה להשחיר את פני החרדים, ולהטיל עליהם סגרים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *