נוכל הטינדר מבני ברק: החרדי לשעבר כבש את העולם

זהו סיפורו הבלתי ייאמן של שמעון חיות, או בעצם סיימון לביב, המכונה "נוכל הטינדר", גדל בבני ברק ועזב את הדת. הוא ישב בכלא לאחר שהונה נשים רבות כאשר הציג את עצמו בן משפחה של לב לבייב. בנטפליקס עשו עליו סרט שזכה לגרוף את כל שיאי הרייטינג

גיא פלג ראיין את נוכל הטינדר, החרדי לשעבר סיימון לבייב, והתייחס לתגובות שקיבל לאחר שידור הפרומו. "האם לשיטתכם אדם שחשוד בביצוע עבירות פליליות נכון בכלל לראיין אותו? אני סבור שכן. לצד ראיונות עם עורכי דין ותובעים אנחנו צריכים לראיין גם חשודים ונאשמים, ובלבד שנקפיד שלא להפוך אותם לגיבורי תרבות".

עוד הוסיף: "האם אנחנו משחקים לידיו של נוכל? סיימון לבייב הפך לסוג של סלבריטאי, והתחיל לברך אנשים בתמורה למאות דולרים".

אחד האתרים הציע ברכה מקורית של לבייב בתמורה לסכום הזוי של 200 דולר עבור ברכה אחת. בסך הכל הוזמנו למעלה מ-150 ברכות שכאלה ערן סויסה כתב הרכילות של 'ישראל היום כתב: "ביזיון או שאני מפספס משהו, מה דעתכם?".

שמעון חיות, או בעצם סיימון לביב, המכונה "נוכל הטינדר", גדל בבני ברק ועזב את הדת. הוא ישב בכלא לאחר שהונה נשים רבות כאשר הציג את עצמו בן משפחה של לב לבייב. בנטפליקס עשו עליו סרט שזכה לגרוף את כל שיאי הרייטינג.". חיות, שהונה נשים ברחבי העולם בעשרות מיליוני דולרים, בחר בתוכנית האמריקנית "Inside Edition" של רשת CBS. בפרומו הוא נראה שוטח את טענותיו ואף מציג את בת הזוג שלו לעיניי המצלמות. "אני לא 'נוכל הטינדר', אמר. הסרט של נטפליקס על סימון לבייב זוכה לפופולריות רבה ברחבי העולם. סיפורן של ססיליה, פרנילה ואיילין מתועד במשך שעתיים של יצירה נטפליקסית למהדרין שבה מתואר כיצד הונו בשיטתיות על ידי חיות, שהציג מצג שווא והבטיח חיי עושר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *