נחל שורק: שי רייכנר שנתמך על ידי מרנן גדולי הדור – ניצח

שי רייכנר שנתמך על ידי מרנן גדולי הדור מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן רה"י הגר"ג אדלשטיין ניצח בסיבוב ראשון בבחירות לראשות מועצת נחל שורק.

שי רייכנר שנתמך על ידי מרנן גדולי הדור מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן רה"י הגר"ג אדלשטיין ניצח בסיבוב ראשון בבחירות לראשות מועצת נחל שורק.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שוחח כעת עם ראש המועצה האזורית נחל שורק הנבחר, מר שי רייכנר ובירך אותו על נצחונו בבחירות.

ח"כ גפני אמר לרייכנר כי מאחל שיהיה לו סייעתא דשמיא באתגרים הרבים העומדים לפתחו. מר רייכנר ביקש להודות להרב גפני על תמיכת 'דגל התורה' במועמדותו שהביאה לבחירתו.

שי רייכנר הוא המנצח בבחירות לראשות מועצת נחל שורק. לאחר ספירת כל הקולות רייכנר ניצח

הבחירות המיוחדות למועצה התקיימו לאחר שראש המועצה הנוכחי, אלי אסקוזידו, הודיע על פרישתו מהתפקיד בשל מינוי לראש רשות העתיקות.

רייכנר תושב היישוב יד בנימין, ופעיל ציבור מוכר המכהן כיום כמנהל הדיגיטל והפיתוח הכלכלי בחברה למתנ"סים הארצית ואף משמש בשנה האחרונה כסמנכ"ל כספים בפועל בחברה.

רייכנר מגיע להתמודדות כאשר הוא מחזיק ברקורד של עשייה ציבורית קהילתי ומכהן בין השאר כחבר בחוג הידידים של עמותת 'יד תמר', התומכת ומסייעת למשפחות חולי סרטן ומצבי משבר, ודירקטור באגודה למרכזים קהילתיים. בנוסף, רייכנר הוא ממייסדי הקרן לערבות הדדית ואף שימש כיושב הראש שלה במשך 3 שנים.

את פעילותו הציבורית במועצה האזורית נחל שורק החל רייכנר בגיל 29, אז מונה למנכ"ל מתנ"ס המועצה האזורית נחל שורק, הממוקם ביד בנימין. בתפקיד זה זכה לתשבחות רבות מתושבי יד בנימין והן מתושבי ישובי נחל שורק.

"אני מגיע להתמודדות הזו עם תחושת שליחות גדולה. אני בטוח כי אוכל להמשיך ולמנף את העשייה והמורשת החיובית שהותיר אחריו ראש המועצה היוצא, ולקדם את כלל יישובי המועצה מספר צעדים קדימה ובשמירה".

"אנחנו נשמור על האופי של כל אחד מהישובים כפי שהוא כיום, בהתאם לרצון של האוכלוסייה המקומית ונדאג שיישמר הסטטוס קוו המבורך, שהוכיח את עצמו עד היום", מסר רייכנר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *