נחנקו בקפסולות? הישיבות שהודיעו לבחורים: צאו להליכות לילה

בישיבות רבות הבינו שאי אפשר לכלוא את הבחורים בקפסולות ומאפשרים להם לצאת להליכות לילה החל משעה 23:00, בישיבת מיר ברכפלד וחברון קריית ספר ביקשו מהבחורים לצאת מהישיבה ל"התאוורר" בשעות הערב. גם בישיבת 'אורחות תורה מאפשרים לבחורים שנדבקו לצאת במשך היום מהישיבה.

אתמול דווח ב'כאן' חדשות על כך שמאות בחורי ישיבה חברון יצאו מהקבוצות בישיבה וערכו קניות בסופר – ללא מסכות

העיתונאי משה גלסנר צייץ בתגובה לסיפור בטוויטר ותקף את כתב כאן עקיבא וייס: "דוגמה מצויינת לאייטם מרושע. אלו תלמידים שמבודדים בישיבה, אחרי בדיקות קורונה ולא צריכים מסיכות. אחרי שבועות בידוד, פתחו במיוחד עבורם בשעה 12:30 בלילה סניף אושר עד. הגיעו באוטובוסים מטעם הישיבה הישר לסניף, בנוהל קפדני, ללא מגע עם זרים."

ל'אקטואליק' נודע כי בישיבות רבות הבינו שאי אפשר לכלוא את הבחורים בקפסולות ומאפשרים להם לצאת להליכות לילה החל משעה 23:00, בישיבת מיר ברכפלד וחברון קריית ספר ביקשו מהבחורים לצאת מהישיבה ל"השתחרר" בשעות הערב. גם בישיבת 'אורחות תורה מאפשרים לבחורים שכבר החלימו לצאת במשך היום מהישיבה, ורק הבחורים שלא נדבקו עוטים מסיכות.

בישיבת 'חברון קריית ספר', דגל ראש הישיבה בשיטה "ההקפדה היתרה", אך הבין כי אי אפשר לכלוא את הבחורים וציווה עליהם לצאת להתאוורר.

גם בחברון מבינים את הקושי ליישם את מתווה הקפסולות לאורך זמן, ובישיבה בונים בשעה זו גדרות תיל שיקיפו את מתחם הישיבה על מנת למנוע זליגה של בחורים החוצה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה לא נורמלי. כל דבר שזז אצל הגזעניים בני הדודים הלטאים . מפרסמים . כאילו רק

    הם קיימים

    בני הפרנק |
    הגב