"נחשוף את ההקלטות": הליכוד הולך על הראש של אשכנזי

דרמה: הליכוד מאיים לחשוף את ניסיונותיו של גבי אשכנזי לחבור לליכוד

התגוששות ארוכה נרשמה היום בין נתניהו לבין גבי אשכנזי, תחילה היה זה ראש הממשלה שאיים ואמר "אתמול בני גנץ אמר שהוא ימנה את גבי אשכנזי לשר הביטחון שלו. זו הבטחה ריקה כי כשהקלטות של אשכנזי ומנדלבליט יתפרסמו אשכנזי לא יוכל להיות שר הביטחון ולדעתי יפרוש מהפוליטיקה. יש שם דברים קשים מאוד אבל חלק מזערי מהם התפרסם והם קשים מאוד. המאמץ שהוא עושה למנוע את פרסום הקלטות הללו. אם כחול לבן מדברים על שקיפות, תפעלו לאלתר לחשוף את קלטות אשכנזי מנדלבליט והציבור יראה וישפוט לבד.

אשכנזי לא נשאר חייב והגיב "‏שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו. אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה- למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית – תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין".

מיד לאחר תגובתו של אשכנזי, החשבון הרשמי של הליכוד צייץ בטוויטר "‏‎אם תמשיך לשקר נאלץ לפרסם את הניסיונות שלך להצטרף לליכוד ואת הסירובים שקיבלת בגלל הדברים הנוראיים שאמרת בהקלטות שלך. עזוב פוליטיקה, קודם תתנצל בפני בני העדה הדרוזית, אחינו ואהובינו. זאת אזהרה אחרונה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *