הפיתון חנק ונשך את לוכד הנחשים לעיני המצלמה – כך הוא הגיב. צפו ברגעי הדרמה

נחש פיתון מסיבי במשקל 10 קילוגרמים נמצא אורב בבית בקווינסלנד, אוסטרליה, וחולץ בידי לוכד נחשים מיומן. הוא החליט להשתעשע איתו מול המצלמה – רק שלנחש היה פחות סבלנות למשחקים שלו והוא החליט לתקוף

לוכד הנחשים האוסטרלי ג'וש טירה תיעד עצמו תופס נחש פיתון שטיחים במשקל עשרה קילוגרים בבית של משפחה מבוהלת בנורת'לייקס, קווינסלנד.

את רגע החילוץ הוא תיעד לערוץ היוטיוב שלו, אבל לג'וש לא היה מושג שהנחש עומד להחזיר מלחמה. בתיעוד הקשה לצפייה ניתן לראות את ג'וש משוויץ בגודלו של הנחש כשלפתע הזוחל כורך את עצמו סביב צווארו של ג'וש ונושך אותו.

באופן מפתיע, בעוד בעלת הבית צורחת באימה, ג'וש נשאר אדיש לגמרי ולמזלו ניצל מפציעה משמעותית בפניו. זה בהחלט מזל – כי על אף שפיתון השטיחים אינו ארסי, 80 שיניו האחוריות עשויות היו לגרום לפציעה עמוקה וקשה יותר בפניו. מאוחר יותר הוא עדכן את עוקביו שמצבו טוב וכי הוא שחרר את הנחש במקום בטוח.

ג'וש טוען כי באחד משלושה בתים באוסטרליה נמצא בשלב כזה או אחר פיתון שטיחים ובכלל כמות הנחשים האורבים בשטחים מאוישים גדלה מאז פרוץ מגפת הקורונה, לאחר שנה בה אזורים עירוניים רבים נותרו שוממים ואיפשרו לנחשים גישה חופשית.

נחשי פיתון השטיחים מגיעים לאורך של 4 מטרים ולמשקל של עד 15 קילוגרם. הם ניזונים מיונקים קטנים, עטלפים, ארנבות, עכברים ולטאות החיות על עצים ואף נפוצו שמועות שהפיתון הזה טרף כלבים קטנים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *