"נטפלה אליי 27 שנים": הבן שרצח את אמו בבית שמש הודה בביצוע המעשה

בית המשפט האריך את מעצרו של הבחור החרדי בן ה-27, החשוד ברצח אמו בעשרה ימים. החשוד מעורער בנפשו הוא הודה ברצח כבר במקום

בית המשפט האריך את מעצרו של הבחור החרדי בן ה-27, החשוד ברצח אמו בעשרה ימים. החשוד מעורער בנפשו הוא הודה ברצח כבר במקום, הבן דקר את אמו בגלל ויכוח על סיגריות. "יש לי כעס עליה, נטפלה אליי במשך 27 שנה", אמר בבית המשפט. בעדה החרדית מאיימים בהפגנות באם לא ישחרר את גופת האשה.

"אפשר היה לראות שהוא לא היה בטוב, ראו שהוא במצב נפשי קשה", סיפר יוסי כץ. "זו משפחה נהדרת, הרגשנו שיש פה משהו שעלול להיגמר רע, אבל לא יכולנו לעשות כלום כי אמרו שהבחור מטופל. הכתובת הייתה על הקיר". שכן בשם אבי אמר כי כבר אתמול ביקש ממנו החשוד סיגריות ואמר שאמו לא מוכנה לקנות לו. למרות שבשכונת המגורים כולם ידעו על הרקע שלו, בעיריית בית שמש ציינו כי הוא לא היה מוכר לרווחה.

בסביבות השעה 09:30 בבוקר שישי התקבל דיווח במוקד המשטרה כי צעיר תוקף אישה בביתה בעיר בית שמש. את הדיווח העבירו בני המשפחה ששהו אותה העת בבית, ואמרו כי התוקף הוא אחיהם. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותה דקורה בפלג גופה העליון, וביצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

חובש על אופנוע מד"א משה הלל, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אישה בשנות החמישים לחייה, מחוסרת הכרה ועם סימני אלימות קשים. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

על פי הדיווח בוואלה הוא נעצר בזירה כשידיו ובגדיו מגואלים בדם. לחשוד יש רקע פסיכיאטרי, והוא עבר לגור עם אמו בבית שמש לפני מספר חודשים. הנרצחת היא אם לתשעה, והייתה אמורה להוביל את בתה לחופה בשבוע הבא.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *