ניסיון סחיטה: בעלי האולמות מתנים החזרת כסף לזוגות רק בקבלת פיצוי מהממשלה

"רק במידה ונקבל פיצוי הולם מהמדינה, נוכל להחזיר את המקדמות לזוגות"

אתמול, התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים בישראל יצאו בפנייה חריפה לראש הממשלה, לשר האוצר, לשר הבריאות ולממונה הלאומי למאבק בנגיף הקורונה וזאת על מנת לעצור את האירועים הפיראטיים המתרחשים בחללים לא מפוקחים.

לטענת התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים בישראל, התופעה שהחלה עם פרוץ משבר הקורונה, במסגרתה אנשים פרטיים וגופים שונים תורמים חללים לקיום שמחות ואירועים, מובילה לחגיגות פיראטיות רבות משתתפים. אלו אירועים שנערכים ללא כל פיקוח, אינם עומדים בהנחיות התו הסגול ומסכנים חיי אדם.

התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים הינה הגוף היציג לענף האירועים בישראל ומייצגת מאות בעלי אולמות וגני אירועים המעסיקים רבבות עובדים בענף. ההתאחדות מייצגת את הענף בהתמודדות וסיוע עם משבר הקורונה וההשלכות הרוחביות על הענף כולו.

יצוין כי ישנן עדויות לכך שבעלי אולמות לא עמדו בדרישות משרד הבריאות וצופפו יחדיו מאות חוגגים למרות האיסור.

בעלי האולמות בפניה לראש הממשלה:

"אנו קוראים לממשלה להפסיק עם הפופוליזם הזול ולהפסיק לשים את הזוגות הצעירים כחיץ וכמתרס בינינו לבין הגורמים הממשלתיים שאמורים לטפל בסוגיה הבוערת הזאת.
אנו ערים למצוקתם של הזוגות ומבינים את חוסר האונים שלהם ורוצים לסייע להם. יחד עם זאת, סיוע זה יתאפשר רק במידה ונקבל פיצוי הולם מהמדינה, נוכל להחזיר את המקדמות לזוגות. גם אנחנו עסוקים יומיום במלחמת הישרדות: ענף האירועים דומם, אין לנו הכנסות במשך כחצי שנה, לעומת זאת אנו נאלצים לשלם שכר דירה של מאות אלפי שקלים בחודש, ארנונה גבוהה והוצאות אחזקה ותפעול. תשלומים אלו הובילו לחובות ענק ואם נאלץ להחזיר את המקדמות ללא כל סיוע מהממשלה- תהיה קריסה טוטאלית של הענף כולו."

"אנחנו עושים הכל על מנת לסייע לזוגות הצעירים והארכנו את החוזה שלנו איתם בעוד 4 חודשים, כלומר זוגות יקבלו כשנה וחצי הארכה בתאריך האירוע. זאת בכדי להקל על הזוגות שרוצים להתחתן באירוע רב משתתפים"
בנוסף, אנו קוראים לממשלת ישראל לבנות בדחיפות מתווה שעל פיו תותר לציבור כניסה לאולמות וגני האירועים בתפוסה של 35% עפ"י רישיון העסק"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *