ניצחון לשובו בנים: בית המשפט אישר את בניית הסוכה במאה שערים

ניצחון לקהילת שובו בנים: בית המשפט דחה עתירה של מתנגדיה כנגד הקמת הסוכה המרכזית של החסידות. עו"ד בן גביר: דין חסידות ברסלב כדין בעלזא גור ויזניץ ושאר החסידויות!

 

בית משפט השלום דחה את העתירה שהוגשה נגד בניית הסוכה של קהילת שובו בנים וביטל את הצו הזמני שנתן לפני יומיים.

כזכור אחת השכנות השייכת לנטורי קרתא פנתה בבקשה לבית המשפט בטענה כי הסוכה הגדולה של החסידות גורמת לרעש ולכלוך ופוגעת בילדיה שצריכים טיפול רפואי. בתגובה הגיע עורך הדין בן גביר לבית המשפט עם מפות שמוכיחות שנעשו מירב המאמצים שלא לפגוע במשפחה, כולל העמדת סדרנים, הותרת ציר גישה ואף אישורים שונים להקמת הסוכה.

נציג העירייה עו"ד חיים נרגסי זומן אף הוא לדיון ואישר כי העירייה מאפשרת הקמת סוכות בכל החסידויות ולא מצאה לנכון להפלות את שובו בנים.

עו"ד בן גביר סיפר לשופטת כי הרקע מאחורי הבקשה הוא שנאת פלג קיצוני מאוד את הספרדים והחוזרים בתשובה, והדגיש כי דין חסידות שובו בנים כדין חסידות גור, בעלזא, בויאן וקרלין.

השופטת מיקה בנקי קיבלה טענות עו"ד בן גביר וביטלה את הצו. יחד עם זאת לאור המלצות בית המשפט סוכם שהסוכה תקוצר במספר מטרים כדי לא להפריע לשלוות המשפחה מנטורי קרתא.

עורך הדין איתמר בן גביר מסר: "אנחנו שמחים שבית המשפט קיבל את הטענות שלנו המליץ למבקשת לחזור בה מהבקשה ואסר להפלות את הקהילה הזאת משאר הקהילות בפרט שמי שעומד מאחורי העותרים מונעים מטעמי גזענות ולא רוצים שספרדים ובעלי תשובה יישהו בשכונה וכמו שניסו להוציא אותם מבית הכנסת המרכזי בשכונה והצלחנו למנוע מהם זאת, הצלחנו גם להשיג אישור מבית המשפט שיוכלו לבנות סוכה כמו שאר החסידויות".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אנשי הכת של ברלה

    בן גביר אם תמשיך לייצג עברינים גם עוד עשרים שנה לא תעבור את אחוז החסימה..יש דין ויש דיין מידה כנגד מידה,תפסיק להכשיר את השרץ את המשוקץ ברלנד.

    יהודי |
    הגב
  2. אשרינו שזכינו ברב כזה בקרבנו הרב אליעזר ברלנד שליט"א

    אין כמו הרב קודש הקודשים

    בני מחלב |
    הגב
  3. תגובה ל-1 חייב טיפול נפשי

    שובו בנים מנצחים תאכל את הלב !

    משה |
    הגב
  4. לטיפול מיידי

    בית המשפט בירושלים הוציא היום החלטה לקצץ את כנפי סוכתו של המתועב ברלנד בכדי לאפשר לשכנים להגיע עם רכבים עד לביתם, כמו כן רשויות החוק התחייבו לעורכי הדין של התובעים לאכוף את חוק הרעש אחרי שעות 11 בלילה, ועורכי הדין מבקשים שבמידה ויהיה רעש אחרי שעה 11 בלילה להקליט את התיעוד של הקריאה למשטרה ו/או לעירייה במוקד 106 ולהעביר למייל [email protected] בהקדם האפשרי, בכדי שהם יטפלו בזה מיידית.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב