ניצל את היותו נכה להעלמת מס בסכום של 800,000 שקלים

רימה את רשות המסים בבקשת פטור כוזבת

חשד להתחמקות ממס בסכום של כ-800 אלף ₪ תוך ניצול ההקלה במס רכישה לנכה באופן כוזב. כבוד השופטת עדי יעקובוביץ' נעתרה לבקשת יחידת חקירות מס הכנסה תל אביב ושחררה את החשוד בתנאים מגבילים.

על פי בקשת המעצר, החשוד העוסק בשיווק מוצרי טבק ומוצרי צריכה נוספים באמצעות חברה בשליטתו, רכש בשנת 2015 נכס מקרקעין בסכום של 12 מיליון ₪ וביקש פטור חלקי ממס לפי תקנה 11 לחוק מיסוי מקרקעין, המגיע לו מתוקף היותו נכה מוכר על ידי ביטוח לאומי ובכפוף לכך שהנכס נרכש וישמש לצרכי מגוריו.

על פי החשד, מכר החשוד בשנת 2019 את נכס המקרקעין בסכום של 12.5 מיליון ₪ , כאשר בהסכם המכירה הצהיר כי הוא מעולם לא התגורר בנכס, ובכך עולה החשד כי רימה את רשות המסים בבקשת פטור כוזבת והתחמקות מתשלום מס של למעלה מ-800,000 ₪.

במסגרת חקירה של יחידת חקירות מס הכנסה תל אביב, הגיעו חוקרי היחידה לביתו של החשוד ולמשרד של עורך דינו, ערכו חיפושים ותפסו מסמכים רבים וחומרי מחשב. כמו כן נחקרו החשוד ואשתו וכן מעורבים נוספים בפרשה.

כבוד השופטת עדי יעקובוביץ' מבית משפט השלום בתל אביב שחררה את החשוד בתנאים מגבילים, ביניהם התחייבות עצמית על סך 300,000 ₪ וערבות צד ג על סך 300,000 ₪ והפקדת מזומן על סך 75,000 ש"ח

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *