"נסע באור אדום": מעצרו של החשוד בדריסת הילד החרדי הוארך

בית המשפט לתעבורה בירושלים האריך בשבוע את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, הנהג שחשוד בדריסתו של הילד החרדי בשכונת רמות בירושלים. כל הפרטים מהדיון

בית המשפט לתעבורה בירושלים האריך בשבוע את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, הנהג שחשוד בדריסתו של הילד החרדי בשכונת רמות בירושלים. על פי החשד, הנהג הדורס פגע בילד באופן אנוש,והמשיך לדהור מבלי להושיט עזרה. רק לאחר שהמשטרה פרסמה את תמונתו הוא הסגיר את עצמו למשטרה, וכיום הוארך מעצרו.

נציג המשטרה תיאר במהלך הדיון בבית המשפט: "סנדרוסי נהג ברכב ופגע בילד בן 11 שחצה במעבר חציה, ככל הנראה כשהוא נוסע באור אדום. הוא פגע גם באחיו בן ה-13 שנפצע קל. כרגע הילד במצב אנוש בבית החולים שערי צדק. הנהג נעצר לשניה ועזב את המקום ללא הגשת עזרה".

עו"ד משה סוחמי, סנגורו של סנדרוסי, טען בדיון כי הילד שנפגע הוא זה שחצה באור אדום ולא הנהג. נציג המשטרה ענה לו: "לכן ציינתי שהנסיעה באור אדום היא בגדר חשד".

הסנגור תקף את המשטרה: "עושים בו לינץ' ומבקשים לעצור אותו על בסיס טענות שובות לב, אך לא מבוססות". אביו של סנדרוסי זעק לאחר הדיון: "ליבי שותת דם. שפכו את דמי. שפכו את דם הבן שלי".

נתנאל סנדרוסי, מי שחשוד כי ביצע את תאונת הפגע וברח בירושלים בשבוע שעבר, הסגיר את עצמו אתמול (ראשון) לידי משטרת ירושלים ונחקר בשעות האחרונות.

החשוד מכחיש בתוקף את החשדות נגדו."אני לא זה שנהגתי ופגעתי בילד", סיפר לחוקרים נתנאל בן ה-24 תושב הצפון שממאן להשיב לשאלות החוקרים. עוד הוא טוען כי כלל לא נמלט מהמשטרה אלא לא ידע שמחפשים אחריו, מפני שהוא אינו חשוף באופן יומיומי לכלי התקשורת החילוניים. הוא אומר בחקירתו כי שמע אתמול בערב שמחפשים אחריו, פנה אמש לעורך דין והגיע היום לתחנת המשטרה כדי לנקות עצמו מחשד.

כזכור, הילד החרדי בן ה-11 שנפצע אנוש בתאונה מאושפז בבית החולים ועדיין נשקפת סכנה ממשית לחייו.

ד. עד ראייה לתאונה סיפר לכאן חדשות: "רק כלי הרכב הפוגע נסע במהירות מטורפת – 100 קמ"ש. הוא פגע בילד והעיף אותו כמה מטרים. אחר כך הרכב עצר לשתי שניות ואז המשיך לנסוע". בלילה שבין ראשון לשני איתרה המשטרה את הרכב החשוד באזור גבעת זאב מצפון לבירה. הילד אושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עוה"ד שלו טיפש או חושב שכולנו טיפשים והוא החכם? ברגע המשטרה יכולה לבדוק אם

    יש לו מכשיר כשר או לא!!!
    אגב, מישהו יודע באיזו ישיבה הוא לומד?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב