נסראללה מאיים: "הסוף של ישראל קרוב מאוד"

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נותן  כותרת בריאיון לרשת אל-מיאדין הלבנונית. בראיון אמר מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני-שיעי כי "כל שדות הגז של ישראל תחת איום הטילים שלנו"

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נותן  כותרת בריאיון לרשת אל-מיאדין הלבנונית. בראיון אמר מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני-שיעי כי "כל שדות הגז של ישראל תחת איום הטילים שלנו – לא רק כריש. הספינה שתפיק גז מכריש היא ישראלית, גם אם הכתובת היא יוונית. אם ישראל תפיק גז מאסדת כריש בספטמבר ולבנון לא תקבל את זכותה, אנחנו הולכים לבעיות".

נסראללה מאיים בנאומו כי הסוף של ישראל קרוב מאוד. "לא נצטרך עוד 40 שנה כדי לראות את זה. אני רואה במוחי את סצנת הסיום של ישראל – אנשים הולכים עם מזוודות לנמלי התעופה, לנמלים הימיים ולמעברי הגבול עם ירדן ומצרים."

נסראללה המשיך להתרברב, " לישראל אין עתיד. כל הנתונים מראים זאת. תראה לכמה אנשים של יש אזרחות כפולה".

בהמשך טען נסראללה כי "יש לנו כלי טיס בלתי מאוישים שיכולים להתחמק מהאויב. מספר כלי הטיס נכנסו לשטחי הגליל וחזרו בשנים האחרונות מבלי שהופלו. הכרחנו את ישראל לירות מהאוויר ומהים בתגובה למל"טים, אולם הם פספסו מל"ט שנפל לים. יש לנו מספיק יכולות ימיות הגנתיות והתקפיות כדי להשיג את ההרתעה הנדרשת ואת המטרות הרצויות".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לצערנו נסראלה אדם חכם מאוד. הוא רואה מדינת לפיד.בנט.גנץ.סער כמו מדינת בננות. מדינה ללא דמוקראטיה . מדינה ללא צדק. ללא

    לכן לא פלא שהוא מבין החולשות מדינה לא סולידארית כלל. הסמולנים שונאים ימניים כמו ערבים. הלכה פייפן המדינעעע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. האידיוט המחוזבאללי הזה

    האידיוט המחוזבאלל, והאידיוטים באיראן, כל הזמן אותה שפה משוחצת. לישראל ודאי השיקולים שלנו מדוע לא לחסל את המחוזבאלל הזה, ולא להתנקש בחומייניסטים.

    אפרת |
    הגב
  3. יאללה תורידו אותו

    מה הבעיה למודיעין שלנו להוריד את הטמבל הזה..

    חיה |
    הגב
  4. למה לא מורידים אותו וזהו..

    פשוט שיורידו את המפגר הזה וזהו נגמר הסיפור

    חיה |
    הגב