נסראללה מאיים: "ייתכן שהעניינים יידרדרו למלחמה"

מנהיג חיזבאללה חסן ‏נסראללה שב הערב ואיים בירי על ישראל. "ייתכן שנשיג את הזכויות שלנו במלחמה או שנשיג אותן בלי מלחמה. ייתכן שישראל תיכנע (במו"מ) מבלי פעולה של חיזבאללה. ייתכן שהיא תגיב (על פעולה של חיזבאללה) ושהעניינים יידרדרו למלחמה

מנהיג חיזבאללה חסן ‏נסראללה שב הערב ואיים בירי על ישראל. "ייתכן שנשיג את הזכויות שלנו במלחמה או שנשיג אותן בלי מלחמה. ייתכן שישראל תיכנע (במו"מ) מבלי פעולה של חיזבאללה. ייתכן שהיא תגיב (על פעולה של חיזבאללה) ושהעניינים יידרדרו למלחמה. אנחנו לא מעוניינים בהישג מורלי, אנחנו רוצים להוציא את הנפט והגז מהים.

‏נסראללה מקשיח עמדות הערב: "לא תהיה הפקת גז ונפט בכל היישות הציונית, אם לבנון לא תקבל את זכותה״.

חיזבאללה מנסה להאשים את ישראל במשבר האנרגיה הכבד בלבנון ומוכן להסתכן בימי לחימה. בלבנון לא כולם מוכנים להיכנס להרפתקה הזו ומאשימים אותו בכך שמסכן את המדינה עוד יותר.

ראש הממשלה יאיר לפיד, טס היום מעל אסדת כריש על רקע המתיחות מול חיזבאללה, בצל האיומים מצד ארגון הטרור לפתוח במלחמה על האסדה שנמצאת על קו הגבול.

לפיד אמר: “למאגרי הגז של ישראל פוטנציאל תרומה לפתרון משבר האנרגיה העולמי. גם לבנון יכולה להנות מפיתוח המאגרים במים הכלכליים שלה, דרך משא ומתן, שיש לסיימו בהקדם.

לדברי לפיד, “האסדה החדשה היא העתיד האנרגטי של מדינת ישראל והזדמנות כלכלית הכוללת ייצוא של גז למצרים ולאירופה, שכל אזרח ישראלי ירוויח ממנה בעתיד הלא רחוק”.

רה”מ לפיד קיבל סקירה מגורמי המקצוע במהלך הטיסה מעל האסדה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *