נסראללה מאיים: "כל תקיפה בשטח לבנון תוביל לתגובה ודאית"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים בנאום שנשא הערב יממה אחרי הירי לצפון כי "כל תקיפה אווירית בשטח לבנון תוביל לתגובה ודאית".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים בנאום שנשא הערב יממה אחרי הירי לצפון כי "כל תקיפה אווירית בשטח לבנון תוביל לתגובה ודאית".

עוד הדגיש נסראללה בנאומו כי: "התקיפה האווירית של ישראל בדרום לבנון לפני כמה ימים היא התפתחות מסוכנת שלא קרתה מזה 15 שנים. במקרה הזה חשוב להגיב במהירות אחרת אין ערך לתגובה. זו תגובה שתכננו אותה בקפידה. נטלנו אחריות והמסר ברור – הפצצתם שטח פתוח ואנו הפצצנו בתגובה שטח פתוח. מטרת התקיפה אמש: קיבוע המשוואה של העימות עם ישראל".

בנאומו הדגיש נסראללה: "התקיפה האווירית של ישראל בדרום לבנון לפני כמה ימים היא התפתחות מסוכנת שלא קרתה מזה 15 שנים. במקרה הזה חשוב להגיב במהירות אחרת אין ערך לתגובה. זו תגובה שתכננו אותה בקפידה. נטלנו אחריות והמסר ברור – הפצצתם שטח פתוח ואנו הפצצנו בתגובה שטח פתוח. מטרת התקיפה אמש: קיבוע המשוואה של העימות עם ישראל".

‏נסראללה מזהיר את ישראל "שלא תטעה שהמצב הפנימי בלבנון יגרום לחיזבאללה לא להגן על העם הלבנוני. עוד ציין כי בפעם הבאה חיזבאללה יכול להגיב במקום אחר ולאו דווקא בהר דב. הבהיר כי התקיפה אינה נקמה על חיסול שני פעילי הארגון שהוזכרו בקבלת האחריות והוסיף כי ארגונו לא מחפש מלחמה אבל ערוך לה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *