נסראללה מטיל פצצה: "זה מה שהאמריקאים הסעודים וישראל זממו נגדי"

נסראללה: מקורות פרטיים אמרו לי שמוחמד בן סלמאן, בביקורו הראשון בוושינגטון ובפגישתו עם טראמפ, דרש את ההתנקשות בי באופן אישי.

חסן נסראללה בראיון לערוץ הטלויזיה לבנוני בביירות חושף אתמול דברים שעלולים להפתיע רבים, נסראללה אמר למראיין כי יש בידו מקורות פרטיים שאמרו לו שמוחמד בן סלמאן, בביקורו הראשון בוושינגטון ובפגישתו עם טראמפ, דרש את ההתנקשות בו באופן אישי.

עוד מוסיף נסראללה כי אותם מקורות אמרו לו כי סעודיה תשלם את כל העלויות הכספיות במקרה של מלחמה בעקבות ההתנקשות שלו.

נסראללה גם דיבר בגעגועים לחברו הקרוב המחבל הארכי טרוריסט קאסם סולימני ואמר: אני מתגעגע כל כך לחאג קאסם כיוון שעבדנו אחד עם השני לעיתים קרובות והתמודדנו יחד עם אתגרים, בזמן האחרון, לפני מותו , דאגתי לו מאוד והזהרתי אותו שוב ושוב, פעם הרגשתי שהוא ואני אדם אחד. סולימאני פיתח את היחסים עם כל פלגי הטרור הפלסטיניים, בין היתר דאג לאספקת טילי הנ"ט 'קורנט' לרצועת עזה.

נסראללה התייחס גם להסכמי הנורמליזיציה ואמר: אני לא מופתע מהמפלה הערבית מכיוון שרוב המשטרים הערביים נהגו למכור לפלסטינים רק מילים, הסכמי הנורמליזציה והשלום עם ישראל מגלים את האמת על משטרים אלה. הפחד מאירן הוא רק תירוץ למשטרים אלה, בגלל שהנושא הפלסטיני מכביד עליהם.

הוא הדגיש כי: "יכולותיו של ציר ההתנגדות התחזקו בשנים האחרונות. הפלסטינים הם אחינו ותמיד יתמכו בנו בכל מלחמה עתידית, כיוון שהם מצפים שנעזור לשחרר את "אדמתם" מהים עד לירדן. הוא גם אמר שהוא מאמין שארגון הטרור חמאס יישר הדורים עם אסד בסוריה כבר בזמן הקרוב, וחושף שנפגש בתקופה האחרונה מספר פעמים עם יו"ר הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס איסמעיל הנייה בלבנון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *