נערך לבחירות: נתניהו כבר מתכנן קמפיין "אני מאשים"

בסביבתו של ראש הממשלה נתניהו מתכוונים למקד אותו במערכת המשפט ובצורך שלו לקבל חסינות מהעמדה לדין, כך פורסם בערוץ 12, בליכוד מכחישים

בסביבתו של ראש הממשלה נתניהו מתכוונים למקד אותו במערכת המשפט ובצורך שלו לקבל חסינות מהעמדה לדין, כך פורסם בערוץ 12.

גורם בכיר בסביבתו אמר לחדשות 12 כי נתניהו כבר החליט על בחירות. בכירים בליכוד ששוחחו עמו אמרו לו: "הסנטימנט הציבורי בתוך מחנה הימין ובליכוד בפרט איתנו, יש תחושת אמפתיה והזדהות – אנחנו יכולים להביא 61 ולהגדיל את כוחנו".

נתניהו כנראה ירד מקמפיין "ליגה אחרת" שכן הוא לא הצליח להביא מנדטים, וגם סיסמת "מדינת ישראל משגשגת מאי פעם" לא תחלחל לאור הגרעון התקציבי והמצב הביטחוני, לאור כך החליט נתניהו להתמקד על קמפיין אני מאשים שיביא לגוש 61 מנדטים.

בליכוד יגידו לבוחרים: "עושים עוול לנתניהו, מנסים להפיל אותו ולקחת לכם את הקול, הם לא הפנימו שאתם קובעים. לא הצליחו בקלפי אז מנסים דרך הפרקליטות ובתי המשפט".

מהליכוד נמסר בתגובה: "הידיעה ששודרה בערוץ 12 לפיה קמפיין הליכוד יעסוק במערכת המשפט – לא נכונה. ראש הממשלה נתניהו מעריך מאוד את בתי המשפט וממילא קמפיין כזה כלל לא על הפרק".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חוצפה ועזות הכזונה יעשו אחותינו❓

    חוצפה ועזות לפרסם רשמי ווידיעא מבנות סאטמאר ירושלים רוקדות במחולות להרבנית מסאטמאר❗

    מאת סאטמארי… שומו שמים ❗ לאן הגיענו ❗

    צוות הרבנית מסאטמאר הפיצו ווידיעא מבנות סאטמאר ירושלים במחולות וריקודים !

    זה לא בנות ליטאות – זה לא מבני בני ברק. זה בנותינו היקרים והצנועים של מוסדות סאטמאר בירושלים שבלי שום צניעות הפיצו אותו. ומובן שזה עם הסכם המנהל הטיפש וכו'

    הזאת צניעות, הזאת טהרת הקדוש, הזאת חסידות????

    הכזונה יעשו אחותינו❓
    תהא כוהנת כפונדקית❓

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב