נפתלי בנט: "נתניהו איבד את הקשב, לקראת בחירות אומר מי לדעתי צריך להנהיג"

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט השתתף בכנס בשבע והתייחס לשורה של נושאים העומדים על הפרק וגם לעתידו הפוליטי. בפתח הדברים הציע בנט כי האזרחים והמערכות השלטוניות ייערכו לאפשרות של הטלת סגר על רקע העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט השתתף בכנס בשבע והתייחס לשורה של נושאים העומדים על הפרק וגם לעתידו הפוליטי. בפתח הדברים הציע בנט כי האזרחים והמערכות השלטוניות ייערכו לאפשרות של הטלת סגר על רקע העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה "אני בעד להכין את התשתית לסגר כי יכול להיות שנצטרך, אבל רק בתנאי שיש תכלית. אם בסוף הסגר אין מערך קטיעת שרשראות אין טעם לסגר".

בהמשך תקף את קבלת ההחלטות של ראש הממשלה נתניהו שיכולו לדבריו למנוע את המצב כיום "ראש הממשלה בחר לא להעביר את האחריות הכוללת למשרד הביטחון ולצה"ל, זו הייתה שגיאה חמורה של ראש הממשלה, לו היה מעביר את זה אז לא היינו מגיעים לאן שהגענו. תחשוב כמה אנשים ניזוקו כמה אנשים איבדו את עבודתם כמה אנשים בחרדה קיומית בגלל ששמו פוליטיקה לפני המהות, זה לא בסדר" והוסיף " לאף אחד אין אומץ לקבל החלטות".

בהתייחסות לעתידו הפוליטי אמר כי "לכשיהיו בחירות אני אגיד בצורה הכי ברורה מי צריך להנהיג את מדינת ישראל. כשנשאל על ידי המראיין ירון אברהם האם יכריז על עצמו מועמד לראשות הממשלה ענה "כל דבר בזמנו". לקראת סיום הראיון התייחס בנט באופן ישיר לנתניהו " כרגע כל השיח הציבורי זה שתי כתות, כת רק ביבי וכת רק לא ביבי ראשו כבר לא בניהול הקורונה וענייני המדינה אלא במשפט שלו" והוסיף כי לתפיסתו "הבעיה של לפיד זה שהוא העמיד את עצמו בראש מחנה השנאה לנתניהו ולחרדים אני לא חושב שביבי אויב העם הוא עשה טוב אבל עכשיו הראש שלו עסוק בדברים אחרים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *