"נקמה בגור": למי יצביעו חסידי הגר"ש אלתר?

אבנים, חרמות, והצקות מצד חסידי גור הובילו לחשיבה מחודשת בחצר הגאון רבי שאול אלתר, שם ככל הנראה מתכננים שלא להצביע ליהדות התורה בבחירות הקרובות. כל הפרטים על המגעים המתקדמים בפרסום ראשון

אבנים, חרמות, והצקות מצד חסידי גור הובילו לחשיבה מחודשת בחצר הגאון רבי שאול אלתר, שם ככל הנראה מתכננים שלא להצביע ליהדות התורה בבחירות הקרובות.

גורמים בחסידות הודו ל'אקטואליק' כי לאור המשך מסכת ההטרדות והרדיפה כנגד חצר החסידות המתהווה, עסקני החסידות  מצויים במגעים עם תנועת ש"ס. עד כה התקבצו לחצרו של רבי שאול אלתר מאות משפחות מרחבי הארץ.

עם זאת, יש לזכור כי ייתכן "והכרזה" לא תצא באופן רשמי אלא רק מתחת לפני השטח, שכן גם ליצמן וגם דרעי נמצאים בקשרים טובים. ההערכה היא כי ש"ס הרשמית לא תלך ראש בראש מול ליצמן, אך הצבעת מחאה מצד חסידי רבי שאול יכולה לגרום לשיתוף פעולה בהמשך הדרך בין החצר הטרייה המאיימת על ההגמוניה של חסידות גור.

רק בשישי האחרון דיווחנו על כך שחסידי גור זרקו את ספריו של רבי שאול במהלך קבלת פנים לחתן בישיבה המזוהה עם גור, כעת מגיע אלינו סיפור חדש המגלם בתוכו את האיבה הרבה השוררת בין המחנות. תיעוד שהגיע מסרטון מצלמת אבטחה בבית שמש נראים ילדים זורקים אבנים לעבר השטיבל בו מתפללים חסידיו של רבי שאול אלתר.

אחד החסידים טוען כי מידי ערב זורקים ילדים מחסידות גור אבנים לעבר האברכים שעושים את דרכם לשטיבל של רבי שאול. "אשתי מפחדת ללכת באיזור", טוען החסיד.

מנגד, גורמים בגור טוענים כי "לכל הפרסומים אין שחר, ואלה נועדו להשחיר את פניהם של חסידי גור שפועלים ללא אלימות ובדרכי שלום".

 

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יהודה וויס , כל הכבוד שאתה אומר את האמת, אני גרה במקביל לבית כנסת של גור וזה הזוי איך ילדים זורקים אבנים אליהם,ואתמול ראיתי אברכים רצים לרכב , עכשיו אני מבינה את הזוועה

    שאפו

    גילה פלדמן |
    הגב
  2. צחוק אחד גדול

    עוד לא היה בהיסטוריה כזה פאשלה וכזה בדיחה בציבור החרדי.
    יעני רדיפות , כמה ילדים שזורקים , נפלתם על הראש , בגור האמיתי יוכלו לחסל אותם בשנייה , רק הם החליטו לא לעשות ולא להרים אצבע.

    פשוט בדיחה כל ה100 איש , הם פחות מאחוז מכל גור , אפילו לא נדבורנה או פרמישלן אולי איזה כת של חולי נפש ולוזרים.

    יקותיאל |
    הגב
  3. משחק לידיים של גור

    זה בהחלט חשוב הצעד שלו, ג' אולי תפסיד 100 קולות, גם כך הקהילה שלו לא גדולה, וביניהם גם פעילי ליכוד חשובים, כך שזה באמת לא משנה ולא ישנה, וטוב שהם ימשיכו "להתבדל".

    יוסי |
    הגב
  4. גור השקרנים

    איך גור אומרים שהכל שקר, כשיש תיעודים למאות מעשים נפשעים?
    על ראש הגנב בוער הכובע!

    יענקל |
    הגב