נשות הכותל בפניה "נרגשת" לשר החדש לענייני ירושלים הרב רפי פרץ

הפרובוקציה החודשית שמתרחשת בכותל המערבי מדי ראש חודש, חוזרת שוב לשיח התקשורתי. נשות הכותל פנו לשר החדש לענייני ירושלים במטרה שזה יקל עליהן בנושאי הבידוק הביטחוני, והיחס ברחבת הכותל

עם מינויו של הרב רפי פרץ לשר לענייני ירושלים ומורשת וערב יום ירושלים, שלחו נשות הכותל מכתב לשר החדש, יהיו שיגידו מתמימות, ויהיו שיגידו כדי להכעיס. במכתב הן כתבו ״אנחנו ומיליוני יהודים ויהודיות בעולם לא פיללנו לדחיקת רגליהן של נשים ולאלימות בכותל. מפצירות בך לממש את שליחותך במלואה, להיות השר של כולם ולהעניק לכולם ולכולן זכות שווה להתפלל בכותל המערבי״.

נשות הכותל הוסיפו וכתבו ואף השמיצו "למרות שאנו מגיעות מידי חודש לכותל, ולמרות אהבתנו הרבה למקום עצמו, אנו יכולות לומר בפה מלא ובצער רב, ערב יום ירושלים, כי לא לילד הזה פיללנו. לא אנחנו ולא מיליוני יהודים ברחבי העולם ובארץ".

במכתבן הוסיפו כי "לא פיללנו לשליטה חרדית מלאה בכותל המערבי, שתדחק את רגליהן של נשים מן הכותל, לא פיללנו להשתקת קולן של נשים, להדרת הזרמים הרפורמים והקונסרבטיביים, לאפליה, לאלימות, לדחיפות, ליריקות ולמכות".

לסיום הן הוסיפו כי "אנו מפצירות בך לממש את שליחותך זו במלואה, לא להוות כתובת רק עבור קבוצות מסוימות, בעלות צבע אחד בלבד ואמונה מסוג אחד, להיות השר של כולם ולהעניק לכולם ולכולן זכות שווה להתפלל בכותל המערבי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *