נשיא המדינה אירח הבוקר את נציגות הארגון "מובילות" לקידום איכות התעסוקה של נשים חרדיות בישראל

בפתח דבריו הדגיש הנשיא כי המגזר החרדי כבר איננו מיעוט, אלא חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אירח הבוקר את נציגות הארגון "מובילות" לקידום איכות התעסוקה של נשים חרדיות בישראל. במפגש השתתפו גם מיכל לב מנהלת התוכנית ואילן גאל דור מנכ"ל עמותת גשר המפעילה את התוכנית.

"מובילות" היא תכנית מנהיגות תעסוקתית לנשים חרדיות המופעלת על ידי עמותת "גשר" וקרן "ק.מ.ח". מטרת התכנית היא קידום איכות התעסוקה של נשים חרדיות בישראל. הנשים המשתתפות בתכנית עוברות הכשרה ומקבלות כלים תעסוקתיים ומיומנויות המאפשרים להן להשתלב בתפקידים ההולמים את כישוריהן והשכלתן, ונפגשות עם מנהלות בכירות במשק המשמשות ׳מנטוריות׳ עבורן ומלוות אותן לאורך השנה. המפגש מאפשר הזדמנות נדירה להיכרות עבור שני הצדדים. כיום ב"מובילות" 138 משתתפות ובוגרות, ו-89 מנטוריות.

בפתח דבריו הדגיש הנשיא כי המגזר החרדי כבר איננו מיעוט, אלא חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית והוסיף: "כולנו חברה אחת, כולנו מדינה אחת. אני גאה לפגוש אתכן בזכות היכולת שלכן לקחת חלק בכלכלה הישראלית כשכל אחת מכן שומרת על יחודה, אורח חייה ואמונתה וכל זאת מבלי לפגוע באחר."

אילן גאל דור, מנכ"ל גשר אמר במפגש: ״אני מצטרף לקריאה של הנשיא למעסיקים לפתוח את הדלת לחרדיות וחרדים ששילובם בשוק התעסוקה יקדם גם את האוכלוסייה החרדית וגם את החברה כולה. גשר ופרויקט ׳מובילות׳ ימשיכו ב'הנגשה תרבותית' והובלת המהפכה במגזר התעסוקה האיכותי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *