נשיא המועצת: "בחור שמחזיק אייפון יש להוציאו מהישיבה"

על מה ביקש נשיא המועצת מראש הישיבה להקפיד ומה המליץ ללמוד

עם סגירת הרישום בהיכל הישיבות לקראת זמן אלול תשפ"ב, ביקר הגאון הרב זמיר כהן ראש ישיבת אבני נזר במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן שליט"א לברכה והתייעצות.

במהלך הדברים הרחיב מרן הגר"ש כהן בדרך הלימוד וההנהגה בהיכלי הישיבות ועורר על חשיבות ההקפדה על תפילות בישיבה, "יש להקפיד מאד שבחורים יתפללו שחרית בהיכל הישיבה, יש בכך חשיבות גדולה. המשגיחים בישיבות צריכים להלהיב את לבבות הבחורים להתפלל בישיבה, ישיבה זה לא רק לימוד תורה, זה לימוד תורה ויראת שמים. ויראת שמים זה תפילה".

בדבריו הרחיב מרן בדרך הלימוד והמסכתות שחשוב שילמדו בסדרי העיון, "יש לשלב בסדר המסכתות של הלימוד בעיון גם מסכתות מסדר מועד, כגון סוכה, פרקים מסוימים ממסכתות שבת ופסחים, ופרק אחרון ממסכת יומא. זה נותן לבחורים ידיעות יסודיות שנצרכות לחיי היום יום". התבטא מרן.

נשיא המועצת בדבריו ביקש לעורר בקרב בני הישיבות על פגעי הטכנולוגיה ואמר "בחור שמחזיק אייפון יש להוציאו מהישיבה כי זה שורש כל הקלקולים ונזק לכל הבחורים בישיבה ואפילו לחילול שבת רח"ל מגיעים מזה".

בסיום השיחה סיפר הגר"ז כהן לנשיא המועצת על ההתפתחות הגדולה של הישיבה כאשר כשלוש מאות וחמישים בחורים צבאו על דלתות הישיבה להיבחן וב"ה התקבלו חמישים ושש בחורים מצויינים לזמן אלול.

מרן אחז בידיו של הגר"ז והתבטא בשמחה "אשרינו שזכינו שעולם התורה הספרדי הולך וגדל, זהו הנחת הגדול לקודשא בריך הוא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *