נשיא התאחדות התעשיינים בביקורת קשה על משרד הבריאות

"הפגיעה בפעילות העסקית ובמקומות העבודה צריכה להיות חלק חשוב בקבלת ההחלטות"

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, מגיב להנחיות משרד הבריאות : ההבנה לשיקולים של משרד הבריאות, מרגיש שהאירוע אינו מנוהל וההחלטות גורמות לנזקים גדולים להתנהלות העסקית. אנחנו מקבלים עשרות פניות מחברות שמקבלות סירובים של עובדים לנסוע לחו"ל, ביטולי הגעה של לקוחות ועוד. הפגיעה בפעילות העסקית ובמקומות העבודה צריכה להיות חלק חשוב בקבלת ההחלטות ונראה שהמצב אינו כך. אנחנו דורשים שלפני כל קבלת החלטה דרמטית הממשלה תדע את המשמעויות תוך היוועצות בהתאחדות התעשיינים ובמגזר הפרטי. באשר להמלצה של משרד הבריאות שלא לטוס, אנחנו מבקשים לקבל הנחיות ולא המלצות ואז יהיה ניתן להפעיל מנגנוני פיצוי קיימים.

כל זאת מתרחש על רקע ההמלצות של מומחי משרד הבריאות מתוך דאגה לשלומם של אזרחי המדינה : "הערכת המצב במשרד הבריאות היא שיש סיכוי גבוה לכך שהתחלואה התפשטה באזורים נוספים באירופה ובמקומות רבים אחרים בעולם ועל כן, משרד הבריאות קורא לציבור לשקול נחיצות נסיעות לחו"ל באופן כללי, מעבר לחובת הבידוד לשבים ממדינות ספציפיות".

נוסף על כך מבקש משרד הבריאות : "יש להימנע מנסיעות לכנסים, כינוסים והתקהלויות בינלאומיות אחרות, ובכלל זה גם נסיעה לאירועים בעלי אופי דתי בהם מתכנסים אנשים ממדינות רבות. כמו כן, יש להימנע מקיום כנסים בינלאומיים בישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *