נשים את ידנו על המחבלים: התגובות במערכת הפוליטית על הפיגוע

במערכת הפוליטית מגיבים בזעם על הפיגוע, בימין תקפו את עומר בר לב על כך שהאשים את המתנחלים באלימות. בנט הבטיח לשים את ידו על המחבלים

במערכת הפוליטית הגיבו הערב בזעם רב על הפיגוע הרצחני בשומרון. שר הביטחון, בני גנץ הביע צער על הפיגוע והבטיח להגיב בתקיפות: "משתתף בצער משפחת הנרצח הערב בפיגוע בשומרון ומבקש למסור רפואה שלמה לפצועים הנוספים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים. אנו ממשיכים בהגברת העירנות והדריכות מול הטרור ביהודה ושומרון, וממשיכים לפעול בכל האמצעים".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "‏עמר בר לב צריך להתפטר עכשיו ולעמוד לדין, לפני שעוד יהודים יפגעו ויירצחו בגלל ההסתה שלו."

שר החוץ יאיר לפיד: "הלב עם משפחתו של הנרצח בפיגוע בחומש והתפילות הערב לרפואת הפצועים. נמשיך לפעול בכל האמצעים נגד מחבלים נתעבים שיוצאים לרצוח בדם קר. אני מחזק את צה״ל וכוחות הבטחון שניצבים יום ולילה מול האלימות והטרור, ידם ישיגו את הרוצחים ואת שולחיהם."

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב: פיגוע קשה ליד חומש הערב.
הטרור הפלסטיני מרים שוב את ראשו המכוער.

תנחומיי למשפחתו ויקיריו של בן הישיבה שנרצח והחלמה מהירה לפצועים.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "כששר הביטחון גנץ מנהל מדיניות רופסת והשר עומר בר לב מוציא את דיבת ישראל רעה בעולם ותוקף בלי בושה את המתנחלים, המחבלים מריחים חולשה, לא נרתעים ומרימים ראש. המדיניות הרופסת של בר לב – גנץ וממשלה שנשענת על האחים המוסלמים מובילה לפיגועי טרור. הדברים של עומר בר לב הובילו לפיגוע. מילים יכולות להרוג.

ח"כ בן גביר הוסיף: "בשעה קשה זו שולח איחולי החלמה שלמה לפצועים ותנחומים למשפחת הנרצח"

‬‏גדעון סער: "תנחומי מעומק הלב למשפחת הנרצח בשומרון הערב ולכל מתישבי השומרון ואיחולי החלמה מהירה לפצועים. ההתישבות היהודית ביהודה ושומרון לאורך כל השנים היתה יעד לאלימות ולרצחנות הפלסטינית והקריבה מחיר כבד בנפש כדי לבסס את אחיזתנו בלב ארצנו. אני מחזק הערב את אחינו ואחיותינו, מתישבי השומרון."

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו:לא ניתן להשלים עם הטרור. אני משתתף בצער משפחתו של ההרוג בפיגוע בשומרון ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים.
לא נחסוך כל מאמץ, זמן וכסף על מנת לסכל את הטרור ולשים את ידנו על המחבלים. במאבק בטרור אין עניין של קואליציה ואופוזיציה, אנחנו נשלב זרועות וננהל בו מלחמה.

שרת הפנים, איילת שקד על הפיגוע הערב:״הטרור הפלסטיני שוב ממחיש לנו שהמלחמה על א״י לא הסתיימה ושמתיישבי יו"ש מהווים חומת המגן של מדינת ישראל. נמשיך להכות שורשים בארץ הזאת ולבנות אותה לתפארת. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצחים המתועבים שטרם השלימו עם נוכחות יהודית בא״י.משתתפת בצער משפחת הנרצח ומאחלת רפואה שלמה לפצועים״

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה שאירע הערב בשומרון, ומאחל החלמה מהירה לפצועים.
כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים במהרה.אנו נבוא עמם חשבון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *