נתון מטורף: חצי מהמשולחים בניו יורק מגיעים מביתר עילית

פשטו על ניו יורק: ל'אקטואליק' נודע מפי גבאי צדקה בניו יורק כי חצי מהמשולחים כיום בניו יורק, מקורם מביתר עילית

בעיית האבטלה הידועה בעיר החרדית או שמא הדבקת עדר? לא ברור מה מוביל מאות חרדים המתגוררים בביתר עילית להתדפק מידי ערב על דלתי הנדיבים בחוץ לארץ. ל'אקטואליק' נודע מפי גבאי צדקה בניו יורק כי חצי מהמשולחים כיום בניו יורק, מקורם מביתר עילית.

לטענת מספר גבאי צדקה בשכונות החרדיות בניו יורק, בחודשים האחרונים החלה תופעה של ממש בריכוזים החרדים, מאות תושבי ביתר עילית מתדפקים על דלתות נדיבי עם בניו יורק, ומגייסים סכומי עתק בעבור חתונות ילדיהם.

לדברי אחד הגבאים, בעוד ממודיעין עילית ובני ברק מגיעים כמה עשרות משולחים לאסוף כספים, בחודשים האחרונים החלו מאות חרדים מביתר עילית לגייס כספים. הנדיבים שמבררים היכן מתגוררים המשולחים נדהמו בזה אחר זה לשמוע כי רובם מגיעים מביתר עילית והחלו לברר אודות מצבה הכלכלי של העיר החרדית.

אחד הגבאים תוהה באוזנינו: "לא מבין למה תושבי מודיעין עילית או בית שמש לא באים בהמוניהם כמו בביתר עילית, לדבריו, "אני חושב שחבר מביא חבר, והם הבינו כי לאור המצב הכלכלי הקשה בישראל יהיה קשה לחתן ילדים מעבודה סתמית", הוא גם מתח ביקורת ואמר כי " באמת עדיף שרק מקרים באמת חריגים יבואו להתרים, ולא כל אחד שרוצה לחתן את ילדיו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הייתי שם לפני חודשיים, וכולם היו מבית שמש, כנראה באים בגלים.

    הייתי שם לפני חודשיים, וכולם היו מבית שמש, כנראה באים בגלים.

    ידען |
    הגב