נתניהו:"תשתחררו כבר מהזועביז ותתנו 100% ללוחמים"

הערב בשעה שמונה תנסה הקואליציה את חוק ממדים ללימודים. הערכה: החוק יופל

הערב בשעה שמונה תנסה הקואליציה את חוק ממדים ללימודים. ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס לחוק ומסר: "לוחמי צהל נלחמו בשבילנו והיום תורנו להילחם בשבילם, לתת להם מה שמגיע להם היום ולא עוד חצי שנה או ארבע שנים, אם הליכוד יחזור לשלטון או לא. אני קורא מכאן לאופוזיציה, תפקידכם להילחם בממשלה ולא בלוחמים. אל תעשו פוליטיקה קטנה ואל תרימו יד נגד חייליינו".

ראש הממשלה לשעבר נתניהו התייחס לחוק בישיבת סיעת הליכוד: "יאיר לפיד אמר: ״אני לא אלך לגוש חוסם עם הזועביז״. הוא הלך גם הלך. אני אומר ללפיד, בנט, וגנץ: תשתחררו כבר מהזועביז ותתנו 100% ללוחמים שלנו כפי הצעתנו. אם תצביעו יחד איתנו נעביר את החוק יחד ואם לא, אנחנו נעביר אותו כחוק הראשון בממשלה שנקים בקרוב מאוד."


"במקום לתת 100% לחיילים, בנט ולפיד עסוקים בלתת סכומי עתק לתומכי טרור, לשונאי ישראל ולכל מי שבא וסוחט אותם. אנחנו רואים ממשלה שעסוקה אך ורק בדבר אחד – בהישרדות שלה. איך אמר בעבר לפיד: ״מה שראינו השבוע זה פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם, העיסוק היחיד שלהם הוא מה יקבל מה על חשבון מי״.כדי לשרוד, הממשלה הזאת מזרימה סכומי עתק מהמקפצה. כל שעה של בנט על הכיסא עולה לאזרחי ישראל כעשרה מיליון שקל. כל דקה שלהם גובה מאזרחי ישראל מחירים מופקעים. בעוד שבנט ולפיד עושים הכל כדי לשרוד על הכיסא, הם לא עושים דבר נגד יוקר המחייה. הדלק מזנק, החשמל מזנק, מחירי הדירות מזנקים כפי שלא זינקו אף פעם – 17% בשנה."אמר נתניהו.

"אני קורא ללפיד, בנט וגנץ: תשתחררו מהזועביז ותצביעו בעד 100% ללוחמים שלנו. אם לא תעשו זאת, אנחנו נעשה זאת, כדי הלוחמים שלנו נותנים 100% ומגיע להם 100%.", אמר נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *